חם ברשת

"רועדת, הלב נשרף": הנשים המפורסמות שיוצאות נגד האלימות בבתי הספר

האלימות הגואה בבתי הספר הובילה לשורה של גינויים ברשתות החברתיות, מאילנית לוי ועד מאיה בוסקילה: "הדמעות לא מפסיקות, זה מכניס אותי לחרדה. תתביישו"

  • כ"ח אלול התשפ"ג
(צילום: משה שי / פלאש 90, shutterstock)(צילום: משה שי / פלאש 90, shutterstock)
אא

האלימות הגואה בבתי הספר בישראל הובילה לתגובות רבות של חברי הכנסת בימים האחרונים, אבל נדמה שמי שקובע את הלך הרוח ברשתות החברתיות, לפחות מבחינת מספר התגובות שהם מקבלים, הם דווקא המפורסמים. אחרי שעומר אדם וחנן בן ארי גינו אתמול את גל האלימות בבתי הספר, גם המפורסמות יצאו להגנת הילדים שחוו אלימות.

המגישה אילנית לוי כתבה בסטורי שלה: "הבושה צריכה לעבור צד, גם בזוועות האלה, אולי אז זה יעיר את ההורים לפתוח את העיניים, להסביר להם מה הנזק לכל החיים שהם עושים לילדים שעוברים התעללות כזו ומה הם עושים לעצמם. הלב שלי נשרף".

המגישה אופירה אסייג כתבה בסטורי שלה: "מחריד. בגינה ציבורית בפתח תקווה... הלב נקרע על הילד הזה. המשטרה פתחה בחקירה, אם אתם מזהים את העבריינים האלה - צלצלו עכשיו למשטרה".

אושיית הרשת טיילור מלכוב הוסיפה: "יוצא לי עשן מהאוזניים ואני מתביישת שזה החינוך במדינה שלי. מקווה שההורים שלכם קשרו אתכם באזיקים בבית אחרי המקרה הזה, ואם לא הכל מובן מאיפה זה מגיע. דוחים. הילד הנסיך עם החולצה הלבנה – כל כלב בא יומו, מבטיחה לך. אתה גיבור".

גם הזמרת מאיה בוסקילה לא נותרה אדישה למרות הקשים. "אני רועדת, הדמעות לא מפסיקות. לחשוב שיש אלימות כזאת בבתי ספר - זה מכניס אותי לחרדה. תתביישו לכם, בריונים. אמן שהילדים האלה יענשו קשות וששחקן ה'כדורגל' הראשי שם לא יתקבל לאף קבוצה בחייו", כתבה.

תגיות:בית הספרחם ברשתאלימות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה