סלבס בהתחזקות

כוכב הרשת הפתיע: "תכנים לסטורי? אני הולך יותר לשיעורי תורה"

אסי בוזגלו, אחיו של הכדורגלן מאור בוזגלו, עבר לאחרונה טלטלה בחייו האישיים. כעת הוא מספר לעוקביו: "אני גם עושה הבדלה ומרגיש לי שזה מלכד את המשפחה"

  • כ"ו אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אסי בוזגלו, אחיו של הכדורגלן מאור בוזגלו, הוא כוכב רשת וחלק ממשפחה ידועה. הוא מעלה מדי יום תכנים לרשת החברתית ובהתאם לכך, במוצאי שבת הוא ערך סשן שאלות ותשובות עם עוקביו.

במהלך השיח, בוזגלו נשאל מדוע הוא לא מעלה תכנים בשבת. "רואה שאתה לא מעלה סטורי כבר בשבת. התחלת להתחזק?", שאל אחד העוקבים. בוזגלו, שרגיל להעלות תכנים לסטורי ולא עושה זאת לאחרונה, לא היסס וענה: "אני יותר הולך לשיעורי תורה, וכיף לי יותר כאשר בשבת אני לא מעלה כלום, מה שברוב השבוע אני עושה. ובלי קשר, אני גם עושה הבדלה ומרגיש לי שזה מלכד את המשפחה, אז שכל אחד יעשה מה שטוב לו".

לפני מספר חודשים התוודה בוזגלו כי הוא עובר טלטלה בחייו האישיים. "יש לי כמה דברים לא פתורים עם עצמי. עברתי ואני עדיין עובר תקופה מאוד לא מובנה וקשה, אבל אני מאמין שאעבור אותה בצורה טובה. בלי עדי אשתי הייתי מתרסק כבר", אמר. נראה כי אחד התהליכים החיוביים שעברו עליו מאז הוא תהליך ההתקרבות לדת.

"אסי כבר תקופה ארוכה בסוג של 'משברון גיל הארבעים'. קשה לו הרבה מאוד פעמים ועכשיו יש תקופה מאוד עמוסה", הסבירה אשתו. "זאת תקופה ממש מאתגרת. אני ממש מנסה לעשות הכל בלי לערב אותו כי הוא פה ולא פה. הוא עמוס נפשית, והוא ממש משתדל להיות דומיננטי, אבל אני מרגישה שזה גדול עליו. אני רוצה לשחרר אותו".

תגיות:הבדלהאסי בוזגלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה