מעניין

170 מתנדבים בחילוץ: חוקר מערות תקוע 1,000 מטר מתחת לאדמה

חוקר בן 40 תקוע במערה עתיקה בטורקיה, שמוגדרת כאחת המערות המסוכנות בעולם. בימים אלו נעשים מאמצים כבירים של צוותים בינלאומיים, במטרה לחלצו

אא

משלחת של למעלה מ-170 מחלצים פועלים בימים האחרונים במטרה לחלץ חוקר מערות אמריקני שנתקע בעומק של כ-1,000 מטרים מתחת לפני הקרקע, במערת 'מורקה' בדרום טורקיה. 

במשלחת החילוץ נכללים אנשי חילוץ מרחבי העולם, כולל צוותים  מטורקיה, איטליה, קרואטיה, פולין, הונגריה ובולגריה. 

החוקר, מארק דיקי בן ה-40, היה חלק ממשלחת חוקרים בינלאומית שנכנסה למערת 'מורקה' שבהרי הטאורוס. במהלך הירידה לעומק המערה, דיקי החל לסבול מדימום במערכת העיכול, מסיבה שאינה ידועה. 

בשל מצבו הקשה, הוא אינו יכול לצאת מהמערה בכוחות עצמו, וצוותי החילוץ וההצלה הבינלאומיים מוטרדים בשל כך. להערכתם, להשלמת המבצע יידרשו כעשרה ימים, ועדיין לא ידוע האם דיקי יוכל לצעוד בעצמו החוצה או שיהיה צורך לפנותו באלונקה. 

מערת מורקה הממוקמת בדרום טורקיה, היא אחת המערות העמוקות ביותר בעולם, ומדובר במקום מסוכן וקשה לגישה. צוותי החילוץ שהתמקמו באזור צריכים כעת לתחזק את הציוד המתקדם שלהם כדי להבטיח את בטיחותם והצלחתם במשימה. "העובדה שכל כך שהרבה מדינות שותפות לחילוץ הזה היא היתרון הגדול שלנו", אומרים כעת המחלצים. "כל אחד מהצוותים הבינלאומיים מביא עמו את הידע והכישורים הייחודיים שלו, וכולם עובדים במטרה משותפת להביא לסיום המשימה בהצלחה". 

הצוותים ממשיכים לעבוד במסירות ומרץ על מנת להביא לחילוצו הבטוח של דיקי. כך נראים המאמצים שלהם בעיני הבינה המלאכותית:

 

תגיות:מערהטורקיהחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה