חם ברשת

מני אסייג לנטלי דדון: "אמת דיברת, שקמה ברסלר מסוכנת"

הבמאי והיוצר גיבה את אושיית הרשת נגדה הוגשה תביעה: "כשיגיע הדיון בתביעה המדומיינת, תזכירי לשופט שמדובר במסיתה סדרתית, מהפכנית אנרכיסטית ומאוד מסוכנת"

  • כ"ה אלול התשפ"ג
מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)
אא

"שבוע טוב עם ישראל ושבוע טוב לחברה שלי נטלי דדון: לפני כמה זמן נתבעת על ידי האישה הזו רק כי צייצת שהיא מסוכנת. אז אמת דיברת!". כך כתב הבמאי והיוצר מני אסייג, בעקבות הדברים הקשים שהשמיעה ראש ארגון המחאה שקמה ברסלר בסוף השבוע.

"מי שמכנה את מתנגדיו כ'נאצים יהודים' הוא מסוכן, והוא מטורף, והוא מסית, והוא מתיר את דמם של רבים", כתב אסייג ספניה לדדון. "בטח כשמדובר לדעתי בתועמלנית מטורללת שסוחפת אחריה המוני מבולבלים. אז כשיגיע הדיון בתביעה המדומיינת, תזכירי לשופט שמדובר במסיתה סדרתית, מהפכנית אנרכיסטית ומאוד מסוכנת. ואמת דיברת! בהצלחה לך ולעם ישראל".

כזכור, ברסלר הגישה תביעה בגין לשון הרע. היא דורשת מדדון פיצוי של 250 אלף שקל בעקבות מה שהיא מגדירה כ"פרסומים שקריים" לכאורה של דדון נגדה.

"בפרסומיה השקריים כתבה הנתבעת כי התובעת 'קוראת להפעלת כח הזרוע מעל כל במה אפשרית'; כי התובעת 'השתגעה לגמרי' שכן מבחינתה 'חסימת אמבולנסים מלהגיע לפצועים זאת מחאה לגיטימית'; וכי התובעת 'מסוכנת לעם ישראל', 'מובילה (במו ידיה) למלחמת אחים וחורבן בית' ועסוקה 'ברמיסת כל החושבים אחרת ממנה'", נכתב בכתב התביעה.

אסייג לא נשאר חייב וטען לאחרונה בעקבות התביעה: "אז לדעתי שקמה ברסלר היא סכנה ברורה ומיידית למדינה היהודית. תתבעי גם אותי. ממתין".

תגיות:מני אסייגנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה