חדשות בארץ

לעבור את חגי תשרי בשלום: סגר יוטל על השטחים

מערכת הביטחון מדווחת על כ-200 התראות לפיגועים, וזאת לקראת תקופת החגים הנחשבת למתוחה. הקבינט הביטחוני יתכנס ויכריע באילו צעדים לנקוט. תושב ג'בל מוכבר נתפס עם רובים אוטומטיים, וההערכה היא כי תכנן לבצע פיגוע

הנשק שנתפס אצל החשוד, תושב ג'בל מוכבר (צילום: דוברות המשטרה)הנשק שנתפס אצל החשוד, תושב ג'בל מוכבר (צילום: דוברות המשטרה)
אא

במערכת הביטחון התקבלו כ-200 התראות להוצאת פיגועים בשטחי ישראל ויו"ש. בעקבות כך הקבינט הביטחוני יודיע היום (שני) על התכנסותו, במסגרתה יוחלט להטיל סגר כללי על שטחי יהודה ושומרון ועל סגירת המעברים במטרה לאפשר חג שקט ורגוע.

גורמי הביטחון הביעו חשש מפני הסלמה סביב הר הבית ועוטף ירושלים, אך האיום קיים לגבי כל עיר ואזור. נציין כי אמש התקיים דיון מצומצם לקראת ישיבת הקבינט הביטחוני. ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש לקבל תמונת מצב מעודכנת, ושלח את כל הנוכחים לבצע שורה של השלמות במטרה להיערך בהתאם.

צה"ל והשב"כ יקיימו הערכת מצב ביממות הקרובות, אז יוחלט אם לתגבר כוחות במהלך תקופת החגים.

חשד: בן 18 תכנן פיגוע בבירה

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, בהכוונת השב"כ, עצרו הלילה במזרח ירושלים פלסטיני בן 18, לאחר שבחיפוש בביתו אותרו כלי נשק ודגלי ארגון טרור. מדובר בתושב שכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים. במהלך החיפוש בביתו אותרו ונתפסו שני כלי נשק, מסוג קלצ׳ניקוב ומסוג M-16, יחד עם פריטי אמל"ח נוספים ודגלי ארגוני טרור חמאס ודאעש. החשוד הועבר לחקירה של שב"כ. נבדק חשד כי תכנן פיגוע באיזור ירושלים או בתוך העיר.

במקביל, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שישה מבוקשים ברחבי יו"ש ובחטיבת הבקעה והעמקים. הלוחמים עצרו שישה מבוקשים בכפרים אבו דיס, בידו, מזרעה אל קבליה ובעיר ג'נין.

בפעילות במחנה הפליטים עקבת ג'אבר חמושים ירו, יידו אבנים והשליכו מטענים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי. זוהתה פגיעה.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

תגיות:צה"לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה