חדשות בארץ

המפגינים קושרים עצמם לקרון? רגב: "הרכבת תיסגר ותיסע לפ"ת"

בשבועות האחרונים עשרות מפגינים סירבו לרדת מהקו האחרון ביום שישי במחאה על אי הפעלתה בשבת, אלא שהשרה מצאה פתרון: "אם בשישי הקרוב הם יאזקו את עצמם, נסגור את הרכבת ונסיע אותם לפתח תקווה"

  • כ"ה אלול התשפ"ג
(צילומים: אבשלום ששוני, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

לשרת התחבורה מירי רגב נמאס מההתנהלות של המפגינים נגד אי הפעלת הרכבת הקלה בשבת. לאחרונה, מפגינים רבים החליטו, כצעד מחאה, לאזוק את עצמם לקרונות לאחר סיום שעות הפעילות ביום שישי, כדי לנסות ולהישאר שם עד כניסת השבת.

כעת, רגב משיבה אש. בכנס בחירות שנערך אתמול (ראשון) חשפה רגב את התוכנית שלה לטיפול במפגינים. "אם בשישי הקרוב הם יאזקו את עצמם, נסגור את הרכבת ונסיע אותם לפתח תקווה".

כזכור, בשבועות האחרונים אירעו עימותים כאשר עשרות מפגינים סירבו לרדת מהקו האחרון במחאה על אי הפעלתה ביום הקדוש. באחד השבועות המפגינים נשארו בקרון לאחר שהאורות כבו והנהג עזב. רק כעבור שעה הם התפנו לביתם.

רגב הצהירה כי היא הגיעה להסכמות עם מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, לפיהן אם מפגינים יאזקו את עצמם לרכבת, כפי שקרה בשבועות הקודמים, הרכבת תיסגר ותסיע אותם לפתח תקווה.

"זה נגמר, אף אחד לא מעל החוק", הוסיפה השרה. "אנשים חוסמים את הרכבת, הם אוזקים את עצמם לרכבת. סגרתי עם המפכ"ל שאם בשישי הקרוב זה קורה, סוגרים את הרכבת, נוסעים עם כל מי שאזק את עצמו עד לפתח תקווה, ושם שיחפשו את החברים שלהם".

תגיות:מירי רגבפתח תקווההרכבת הקלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה