חדשות בעולם

ישראלים הדליקו סיגריות בטיסה לאתונה ועוכבו לחקירה

מטוס ישראייר לאתונה נחת בסלוניקי בשל תנאי מזג האוויר והנוסעים התבקשו להמתין במטוס. חלק מהם החליט להדליק סיגריה בניגוד לתקנות, מה שגרם לישראייר לפנות למשטרה המקומית שהתערבה

  • כ"א אלול התשפ"ג
אא

נוסעים על טיסת ישראייר לאתונה עוכבו אמש (רביעי) בשעות הערב, לאחר שהדליקו סיגריה בתוך המטוס, זאת בניגוד לנהלי החברה. הטיסה נחתה בסלוניקי ולא באתונה בשל תנאי מזג אוויר קשים וחלק מהנוסעים ניסו לנצל את ה"הפוגה" לצורך הדלקת סיגריה במטוס.

במקביל, בצוות המטוס החליטו לא לוותר. הם ניצלו את השהות על הקרקע כדי לפנות למשטרה המקומית והתלוננו על הנוסעים. כעבור זמן קצר, הגיעו שוטרים למטוס והורידו את הנוסעים מהטיסה לצורך חקירה. זאת בוודאי לא הפעם הראשונה שבה ישראלים מעורבים במקרה חריג בטיסה. בעבר נשמעו תלונות של דיילים על יחס לא הולם כלפיהם ונוסעים הורדו מהטיסה לאחר שהפרו נהלים שונים. הפעם, חברה ישראלית החליטה לדווח עליהם וזה נגמר בהתערבות כוחות הביטחון המקומיים.

חברת ישראייר מסרה כי "ישראייר מגנה מכל וכל התנהגות חריגה ואסורה בטיסה, בטיחות וביטחון הנוסעים הם בראש סדר העדיפויות שלנו. צוות הטיסה של ישראייר הזמין את המשטרה המקומית שהגיעה למטוס וטיפלה בנוסעים במקום".

תגיות:טיסהעישון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה