חדשות בארץ

הותר לפרסום: מטוס ועליו 12 ישראלים נחת נחיתת חירום במלזיה

בשל תנאי מזג אוויר קשים, המטוס שעשה דרכו מדובאי לסינגפור נאלץ לנחות במלזיה, עמה אין לישראל יחסים דיפלומטיים. לאחר כחמש שעות המתנה על המסלול, המריא המטוס לסינגפור

  • כ' אלול התשפ"ג
אילוסטרציה (קרדיט: shutterstock)אילוסטרציה (קרדיט: shutterstock)
אא

הותר לפרסום: מטוס שעשה דרכו מדובאי לסינגפור, ועליו 12 ישראלים, נחת הבוקר (רביעי) נחיתה לא מתוכננת במלזיה, מדינה עמה אין לישראל יחסים דיפלומטיים.

טיסת Emirates 354 נדרשה לבצע נחיתה לא מתוכננת במלזיה, זאת עקב תנאי מזג אוויר קשים. מרגע קבלת הדיווח על הנחיתה, קיים משרד החוץ הערכות מצב ופעל ליצירת קשר בעזרת חברת התעופה עם אחד הנוסעים הישראלים על מנת לוודא כי לכל הישראלים שלום.

במשרד החוץ עדכנו, כי מנכ"ל המשרד רונן לוי קיים במהלך היום הערכות מצב שוטפות עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, מרכז מצב והנציגויות הישראליות בדובאי ובסינגפור. בהודעה צוין כי "במהלך שהותם על אדמת מלזיה לא נדרשו נוסעי המטוס לרדת ממנו, ולאחר כחמש שעות של המתנה על מסלול ההמראה יצאה הטיסה שוב בדרכה לסינגפור".

שר החוץ אלי כהן מסר: "משרד החוץ ממשיך לפעול לטובת האזרח הישראלי במקרים יוצאי דופן כמו זה. מרגע היוודע דבר האירוע, הנחיתי את מנכ"ל המשרד רונן לוי (מעוז) לפעול לפתרון האירוע ולוודא כי לכל הישראלים שלום".

 

תגיות:מלזיהמשרד החוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה