סלבס בהתחזקות

הזמר קובי פרץ: זאת הסיבה שבגללה כדאי שתשמרו את השבת הקרובה

בפוסט ויראלי שפרסם, הזמר כותב על מעלת הכרת הטוב ומסביר מדוע הפרשה הקרובה, ניצבים, היא הזדמנות לתקן

  • י"ח אלול התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ כותב לעוקביו מדי פעם על הקשר שלו ליהדות ועל ההשקעה הגדולה שלו במצוות כיבוד הורים. בפוסט ויראלי נוסף שפרסם הוא מסביר על מעלת "הכרת הטוב" לבורא עולם, ומספר כהרגלו סיפור נהדר עם משל חשוב.

"מסופר על הגאון רבי חיים בן עטר, האור החיים הקדוש זיע"א, שבכל בוקר לפני שהיה נכנס לבית הכנסת להתפלל, היה עומד ומודה להקב"ה על כל הטובות והחסדים שעשה עימו במשך כל ימי חייו, ורק לאחר מכן היה נכנס לבית הכנסת להתפלל", הוא מספר. "זוהי מידת 'הכרת הטוב' לבורא יתברך!".

בהמשך הוא מביא כדוגמא את הגאון "החפץ חיים" זצ"ל. "כאשר היה עולה מידי לילה על משכבו, היה משבח את ה' יתברך על כל הטובות שעשה עימו מאז שהיה קטן ויתום וסייע בידו לגדול בתורה וביראת שמיים", מסביר פרץ. "ועל כך אמר שלמה המלך בחוכמתו: "משיב טובה תחת טובה, לא תמוש הטובה מביתו אמן!"

בהמשך, פרץ מביא מובא בספרי חסידות ש"אם ישמרו בני ישראל, את שבת פרשת 'כי תבוא' והשבת שאחריה, פרשת ניצבים (ב' שבתות אחרונות של השנה) על ידי ריבוי שמחה והתענגות על השם, מובטח להם 'ויתן לך משאלות לבך לטובה וכל הברכות הכתובות בפרשה וכתיבה וחתימה טובה'".

רבים מתכוונים לשבור את שתי השבתות האחרונות של השנה ובהתאם לכך, פרץ קיבל תגובות אוהדות על הפוסט שפרסם ובהן - כוונה של יהודים רבים לשמור את השבת הקרובה, האחרונה לפני ראש השנה.

תגיות:קובי פרץשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה