חדשות בארץ

נסראללה מאיים על נתניהו: "הפתרון היחיד – שישראל תעזוב את האדמה הזאת"

מזכ"ל חיזבאללה שלח מסר בעקבות כוונת ראש הממשלה לחסל את בכיר חמאס: "על כל חיסול ישראלי של לבנוני, פלסטיני, איראני או כל אדם אחר, שיבוצע על אדמת לבנון - תהיה תגובה חריפה"

  • י"ב אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock(צילום: shutterstock
אא

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שוב מאיים על ישראל. זה קורה בעקבות דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש, לפיהם יש כוונה לפגוע בבכיר חמאס סאלח אל-עארורי המתגורר בלבנון. נסראללה שלח מסר לישראל ואמר: "כל חיסול בלבנון יוביל לתגובה חריפה".

אל-עארורי נמצא בביירות, אבל נסראללה יודע כי ההחלטה של נתניהו וגלנט לפגוע במחבלים ובשולחיהם, שמה אותו "על הכוונת".

"על כל חיסול ישראלי של לבנוני, פלסטיני, איראני או כל אדם אחר, שיבוצע על אדמת לבנון - תהיה תגובה חריפה ולא נשתוק על כך", אמר נסראללה. "לא נאפשר חזרה לחיסולים בלבנון ולא נקבל שינוי בכללי העימות הקיימים, על ישראל להבין זאת".

בנוסף, נסראללה השיב לטענת ראש הממשלה על "מתקפת טרור איראנית" ביהודה ושומרון ואמר: "מול ההסלמה של ההתנגדות בגדה, נתניהו ברח כדי לתאר את המתרחש בגדה כתוכנית איראנית. ההתנגדות בגדה המערבית היא רצון פלסטיני בלבד".

"מזכ"ל חיזבאללה הוסיף: "האויב הישראלי, לאורך כל שנות הסכסוך עם ההתנגדות, ביצע חיסולים מסיביים", אמר מזכ"ל חיזבאללה. "האם הוא הצליח לזעזע את ההתנגדות? לא האיום ולא יישומו – יעצרו את ההתנגדות ואת פעילותה, אלא יגבירו את עקשנותה, את נחישותה ואת עוצמתה. על האויב להודות שהוא נמצא במבוי סתום היסטורי, קיומי ואסטרטגי, ולא יגיע למוצא. ישראל לא מוצאת פתרונות אפילו כשיש כינוס קבינט וכשראשי ממשלה קודמים ומומחים מתכנסים. הפתרון היחיד הוא שישראל תעזוב את האדמה הזאת".

תגיות:חסן נסראללהלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה