חם ברשת

מני אסייג: "אחי מתבייש בי? משפחתי מתפעלת מהדרך שלי"

הבמאי והיוצר הגיב לשמועות כאילו משפחתו מתנערת מדעותיו: "הם מתפעלים מהאמת שלי, מהיושרה שלי, מה'התאבדות' שלי למען אחינו החרדים, ומהקורבן שאני מוכן לשלם ומשלם למען כל אלה. הם מגבים אותי בענק"

  • י"א אלול התשפ"ג
מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)
אא

הבמאי והיוצר, איש הימין מני אסייג, הקדיש פוסט מיוחד לעוקביו בפייסבוק, זאת לאחר שנשמעו טענות כי משפחתו הקרובה מתנערת מדעותיו.

"בואו נשיב פעם אחת ובמרוכז לרבים מהשמאל שכתבו לי 'אחיך מתבייש בך' ו'המשפחה שלך מתביישת בך'", כתב אסייג. "אז ככה: תדעו לכם שאני מוקף באהבה תמידית ואינסופית מצד האחים והאחיות. כולם משוגעים עליי, ברוך השם! הם מתפעלים מהדרך שלי, מהאמת שלי, מהיושרה שלי, מה'התאבדות' שלי למען אחינו החרדים, ומהקורבן שאני מוכן לשלם ומשלם למען כל אלה. לא כולם יחתמו על כל מילה שאני כותב/אומר וזה סבבה, אבל הם מגבים אותי בענק!", פסק.

"הם (הכוונה לבני משפחתו, י"א) יוצאים מגדרם מהמינוף שעשיתי ברשת החברתית לטובת קידוש שם שמיים, חלוקת ספרי דברים בחינם. בני משפחתי המורחבת מתלהבים במיוחד מהדברים החשובים בחיים. ענייני מופעים, סדרות וסרטים מצליחים זה חשוב וזה כיף וזה אחלה, אבל ממש לא העיקר וזה בר חלוף. לסיכום: אין על המשפחה שלי, אין. אני מרשה לאנרכיסטים לקרוא את זה, אולי ילמדו קצת מוסר".

תגיות:מני אסייגחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה