חדשות בארץ

ים המלח: מסתנן נמצא מת בשדה מוקשים

שישה אזרחים, שניים מהם ישראלים וארבעה ירדנים, מצאו עצמם בתוך שדה מוקשים ליד מפעלי ים המלח. כוחות מיוחדים חילצו אותם. סיבת המוות: התייבשות

זירת האירוע (צילום: דוברות משטרת ישראל)זירת האירוע (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אא

כוחות משטרה וצה"ל חילצו היום (ראשון) שישה אנשים אשר היו באזור שטח צבאי סגור באזור מפעלי ים המלח, בקרבת הגבול הירדני. מותו של אחד מהם, מסתנן מירדן, נקבע במקום.

האירוע החל עם קבלת הודעה במשטרת מרחב הנגב בדבר מספר אנשים שהיו באזור שטח צבאי סגור ממוקש. מיד הגיעו למקום כוחות חילוץ של משטרה וצה"ל ואיתרו את האזרחים שאמרו כי טעו בדרכם במהלך טיול.

בשלב הראשוני הכוחות, בהובלת חיילי חיל ההנדסה ויחידת 669, איתרו וחילצו חמישה אזרחים מהאזור המסוכן. מאוחר יותר חיילי צה"ל חולצו גם את גופת הרוג. 

תחילה סברו במשטרה כי מדובר בשני ישראלים ובארבעה תיירים. אלא שאחר הצהירים בתום חקירתם של חמשת המעורבים התברר כי ארבעה מהם הם ירדנים שהסתננו לארץ ושניים הם ישראלים שסייעו להם להסתנן. 

בנסיבות טראגיות אחרות, נזכיר כי ביום חמישי נהרג הילד יהודה לוי בן השמונה, ממושב חמדת, במפולת הסלעים במפל דוד. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האסון, ההערכה הראשונית היא כי הוא נגרם מסיבה גאולוגית. אין בשלב זה חשד לרשלנות מצד המטיילים או הגורמים המתחזקים את האתר. שמונה אנשים נוספים נפצעו באירוע, באורח קל עד בינוני.

תגיות:ים המלחצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה