חדשות בארץ

אשת התקשורת בקמפיין בעד רחצה נפרדת: "חושבת על חברותיי הדתיות"

אמילי עמרוסי שיתפה: "ברגע אחד החזרתם אותי להיות הדוסית של פעם, חושבת על חברותיי החכמות וחזקות שבוחרות לא לרבוץ במעיינות מעורבים"

  • י' אלול התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשבועות האחרונים מתנהלת מתקפה כנגד השרה עידית סילמן מאחר והיא החליטה ליזום פיילוט לרחצה נפרדת במספר מעיינות בארץ. בשמאל טוענים כי מדובר ב"כפייה דתית", אבל בימין, בעיקר בקרב המגזר הדתי, מגבים את ההחלטה.

כך למשל, אשת התקשורת אמילי עמרוסי התבטאה בטור שכתבה לאתר N12, על ההתמודדות שלה כנערה שומרת מצוות עם טבילה במעיינות מעורבים. "גם היום אני דתייה, שומרת שבת וכשרות", הודתה, אך הסבירה כי אינה שומרת מצוות כבעבר.

יחד עם זאת, עמרוסי הסבירה: "אני חושבת על החברות שלי. הדוסיות. החכמות והחזקות, שבוחרות בעצמן שלא לצלול, לשחות, לרבוץ ולטבול במעיינות שבהם השחייה מעורבת".

"כמה שמחתי כשהשרה להגנת הסביבה עידית סילמן הודיעה שתחיל פיילוט עבור הנערות, והחברות הדתיות שלי, והחברות המוסלמיות שלי", המשיכה. "וכל אישה שרוצה להרגיש בנוח בתוך מים ציבוריים. כל אישה שמתחשק לה לרחוץ בבגד ים ולא רוצה גברים בסביבה. ברגע אחד החזרתן אותי להיות אמילי הדוסית של פעם, זאת שיושבת מחוץ למעיין. ושוב המים הקרים לא שלנו, ונהיה לי חם ועצוב".

תגיות:רחצההפרדהעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה