חדשות בארץ

בן ה-8 שניצל באסון המפולת: "חבשתי את אחותי עם החולצה שלי"

לביא בן דוד נפגע קל במפולת הסלעים במפל דוד. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע יחד עם אחותו שנפצעה באורח בינוני. "הגענו למפל ופתאום נפלו עלינו אבנים. אני חטפתי סלע בראש וגם אחיות שלי נפגעו"

פינוי הנפגעים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)פינוי הנפגעים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

אל המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע הובאו ארבעה מהנפגעים ממפולת הסלעים שארעה היום (חמישי) בסמוך למפל דוד בשמורת עין גדי, בה נהרג ילד בן 8, יהודה לוי, תושב היישוב חמדת.

באירוע נפצעו תשעה בני אדם. יתר הנפגעים הועברו לבתי החולים הדסה עין כרם ושיבא בתל השומר. מצבם קל.

לביא בר דוד בן השמונה נפצע באורח קל בראשו. אחותו נפצעה באורח בינוני, אחות נוספת ואימו נפצעו קלות. המשפחה סיפרה כי הייתה בדרכה לאילת והחליטה לטייל קצת במפל. "הגענו למפל ופתאום נפלו עלינו אבנים", תיאר לביא "אני חטפתי סלע בראש וגם אחיות שלי נפגעו. חבשתי את אחותי בעזרת החולצה שלי. אני מכיר את זה כשצריך לעצור את הדם. לא היה לנו שום דבר אחר אז זה מה שעשיתי. היו שני בומים חזקים. לקח לנו עשר דקות לצאת החוצה".

אימו הוסיפה כי הם שמעו סוג של "פיצוץ עמום" ואז פתאום סלעים הידרדרו מלמעלה במהירות ופגעו במטיילים. "ראינו סלעים בגדלים אדירים שנפלו למטה", תיאר יונתן, אביו של לביא, "אני מכה על חטא שלא הצלחתי לתפוס את הילדים, זה היה שבריר שנייה. הכל היה במכה אחת, בלי סימן מקדים. האבנים נחתו על הקרקע והיה ענן אבק שלם. לא ראינו כלום בהתחלה".

יונתן סיפר על היציאה מהמקום: "לקחתי את הבת הקטנה שלי שהייתה עם פגיעת ראש ורגל ורצתי איתה לכניסה לשמורת הטבע יחד עם חמישה ילדים".

תגיות:עין גדיבית החולים סורוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה