חדשות בארץ

נצרת: נחשפה מנהרה ששימשה ארגון פשיעה להסתרת נשק ומבוקשים

המנהרה באורך עשרות מטרים נחשפה במבנה נטוש. הכילה מספר חדרים ובה הסתתרו עבריינים שהמשטרה חיפשה אחריהם. על פי החשד הוקמה על ידי אחד מארגוני הפשיעה הגדולים בצפון

המנהרה שנחשפה (צילום: דוברות המשטרה)המנהרה שנחשפה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

משטרת המחוז הצפוני התירה היום (חמישי) לפרסום על כי חשפה מנהרה תת קרקעית בעיר נצרת, שעל פי החשד שימשה את אנשי ארגון הפשיעה של סמיר בכרי, המוגדר על ידי המשטרה כיעד מודיעיני. לבכרי מייחסת המשטרה הפעלה של אחד מארגוני הפשיעה הגדולים בצפון.

המנהרה, באורך כמה עשרות מטרים, נחפרה תחת מבנה נטוש. היא מחולקת לכמה מקטעים, בהם שלושה חדרים, ושימשה מקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות ומרדפים אחרי עבריינים. כמו כן הוסתרו בה כלי נשק.

על פי גורמים במשטרה ארגון הפשיעה של בכרי, העוסק בגביית דמי חסות, סחיטה באיומים, סחר בסמים ובכלי נשק, מסוכסך עם ארגון פשיעה גדול אחר, זה של חלק מבני חמולת חרירי.

במשטרה ציינו כי סמיר בכרי מבוקש מזה זמן רב על ידי המשטרה, אולם מקום המסתור שלו טרם התגלה.

רב פקד נתי שמחה, קצין מודיעין ובילוש במשטרת נצרת סיפר: "קיבלנו מידע על בית לא מאוכלס שאנשים נכנסים אליו ויוצאים ממנו. הגענו לבית, ראינו את המנהרה וחשבנו שמדובר בבור קטן. שמרנו על המקום 30 שעות וגילינו שמדובר במנהרה של עשרות מטרים שמחולקת לכמה מקטעים. הפושעים יכולים להסתתר במנהרה במהלך חיפושים או אחרי אירועים פליליים, להיכנס ממקום אחד ולצאת ממקום אחר. ככל הנראה היא נחפרה במשך יותר משנתיים".

תגיות:משטרהפשיעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה