חדשות עולם הילדים

מדהים שהם עדיין ילדים: קבלו את אנשי המקצוע שמנחים את תכניות הילדים האהובות בהידברות

יוני רק בן 11, והוא כבר קוסם מקצועי שמשמח ילדים; רון הוא צייר בן 13 שיכול לצייר כמעט כל דבר שתבקשו; הדס בת ה-11 היא מורה לפיסול בפלסטלינה, ונעמי בת ה-12 היא אשפית היצירה של חומרים זמינים מעכשיו לעכשיו. מנחי תוכניות הילדים של הידברות בראיון

  • ז' אלול התשפ"ג
אא

רון, יוני, הדס ונעמי הם חלק מקבוצת ילדים מוכשרים שמגישים תוכניות ילדים בהידברות. הם מדברים בגובה העיניים לצופים הצעירים, ובתכניות שלהם הם מהווים השראה לביטחון עצמי ולהתפתחות בגיל צעיר כל כך. לקראת סיום החופש הגדול אספנו את ארבעתם לראיון, וניסינו להבין איך הם מרגישים להיות מאחורי התוכניות האהובות לילדים.

 

יוני, בן 11, מגיש את פינת הטריקים

אולי אתם מכירים את יוני מפינת הטריקים שלו. אם עוד לא הכרתם - היכנסו עכשיו וצפו בו. יוני אמנם רק בן 11, אבל הוא מקצוען אמיתי. הוא מרתק, מצחיק ומעל הכל - קוסם מוכשר.

"הכל התחיל לפני כשנתיים. מצאתי קסמים ישנים שהיו לי, והתחלתי לנסות אותם. הצגתי אותם לאחותי הקטנה, שנדהמה לראות אותי שולף קסמים בזה אחר זה, והופתעתי מאוד לראות אותה מרותקת לקסמים שלי. זה מה שדירבן אותי לנסות עוד ועוד קסמים מיוחדים. מכאן הכל התגלגל, קנו לי ערכות קסמים ואפילו השתתפתי בקייטנת קסמים מיוחדת". כשנה לאחר מכן, יוני התחיל להגשים את חלומו האמיתי כקוסם בהופעות בהן הוא משמח ילדים. יש לו גם כרטיס ביקור, ותוכלו כמובן לצפות בו בפינת הטריקים של יוני בהידברות. 

לפני התוכנית התאמנת על הקסמים?

"בטח! על כל קסם שלי התאמנתי הרבה מאוד פעמים כדי שהוא יצא הכי מוצלח שאפשר! ביום הצילומים הראשון שלי בהידברות התרגשתי לפגוש באולפן קוסם מיוחד בשם ארול, שבא לעזור לי עם הקסמים שהצגתי".

 

הדס, בת 11, מגישה את פינת הפיסול

אצל הדס הדברים התחילו קצת אחרת. בתקופת הקורונה לא הייתה אפשרות לצאת מהבית, כך שהיא מצאה עיסוק מיוחד, פיסול צורות בפלסטלינה. "לאט לאט התחלתי לפסל, בעיקר בעלי חיים, והדמויות שהכנתי הפכו להיות מורכבות יותר ויותר. היום אני שמחה ללמד ילדים איך לפסל בעלי חיים שונים".

ספרי לי דבר מיוחד מהחוויה שלך באולפן הידברות.

"האולפן של הידברות חמוד וצבעוני, והיה לי מדהים לבוא ולהצטלם לתוכנית שלי. אני זוכרת מקרה מצחיק עם ששי הבובה, שמגיש איתי את התוכנית. תוך כדי הצילומים המצאנו שיר, 'מגלגלים מגלגלים', וזה הפך להיות השיר של התוכנית. היה לי מצחיק מאוד לעבוד איתו, ששי הוא כבש יצירתי וחכמולוג במיוחד".

 

רון, בן 13, מגיש את פינת הציור

רון הוא נער חביב ובוגר, שמצייר מאז שהיה בכיתה א'. אם אתם אוהבים לצייר ורוצים ללמוד בדרך חווייתית, אתם בהחלט מוזמנים להכנס לתוכנית שלו. "אני אוהב מאוד לצייר, ובהידברות קיבלתי הזדמנות ללמד ילדים אחרים איך לצייר בצורה פשוטה וקלה. בפעם הראשונה שבאים לאולפן ורואים את הצוות ואת כל המצלמות זה יכול קצת להרתיע, אבל מהר מאוד מתרגלים ומבינים מה צריך לעשות".

לפני כל פרק התאמנת על הציור בבית?

"בהתחלה רק תכננתי אלו ציורים אני רוצה להציג, ובשלושת הפרקים הראשונים ציירתי ציורים שחשבתי עליהם בבית. לאחר מכן החלטתי באולפן עצמו מה אני רוצה לצייר".

 

נעמי, בת 12, מגישה את פינת היצירה

בפינת היצירה של נעמי, הצופים הצעירים יקבלו הרבה רעיונות לתעסוקה מהנה. בכל פרק היא מציגה יצירה אחרת שאפשר ליצור בקלות מחומרים זמינים. "לפני הפרק הראשון שלי, שבו אני מכינה בובת גרב, התאמנתי בבית. שאר הפרקים צולמו כאשר יצרתי את היצירות בפעם הראשונה. התוכנית הזו מאפשרת לי חופש פעולה. אין בה טקסט כתוב, וזה אחד הדברים היפים שבה".

את זוכרת מקרה מיוחד בזמן הצילומים לתוכנית?

"באחד מהימים לפני תחילת הצילומים, הופתעתי לראות את סבא וסבתא שלי שבאו לצפות בי מגישה את התוכנית. בהמשך גם אבא שלי הצטרף. זה היה מפתיע, רציתי מאוד להרשים אותם ושמחתי שהמשפחה שלי גאה במה שאני עושה".

רון, יוני, הדס ונעמי מחכים לכם בתכניות המיוחדות שלהם, שמצטרפות למאגר אדיר של תכנים מרתקים בעולם הילדים. אתם מוזמנים להיכנס ולצפות בתוכניות של המנחים הצעירים והמוכשרים בהידברות. 

מה יש בעולם הילדים? 20 חוגים, כ-50 סרטים, כ-60 ספרי קומיקס, כ-500 בדיחות, מעל 700 סרטוני טבע, כ-1,500 סרטוני רץ ברשת וכ-2,000 פרקים של סדרות.

עולם הילדים של הידברות במבצע לקראת סיום החופש הגדול:

כל האתר בחינם לשבוע הראשון! לאחר מכן 35 ש"ח לחודש

זו ההזדמנות להירשם ולהיכנס להגרלות האחרונות של הקיץ >>

תגיות:תוכניותעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה