חם ברשת

לינור אברג'יל שלחה עוקבת לבדוק את המזוזות. לא תאמינו מה התוצאה

תחילת חודש אלול הביאה את אברג'יל, שחזרה בתשובה לפני שנים, לשיח מעניין עם עוקביה. אחרי ששלחה את אחת העוקבות שלה לבדוק מזוזות בעקבות בעיה בריאותית של בתה, התוצאה הייתה מדהימה

  • ז' אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תחילת חודש אלול הביאה את הדוגמנית לשעבר שחזרה בתשובה, לינור אברג'יל, לשיח מעניין עם עוקביה ברשתות החברתיות. אתמול (רביעי) שיתפה אברג'יל על עצה שנתנה לעוקבת שלה, לבדוק את מזוזות ביתה, לאחר בעיות בריאותיות בעין של בתה - התוצאה הייתה מדהימה.

"זה הזמן לבדוק מזוזות", כתבה אברג'יל בסטורי שלה. מספר שעות אחר כך, היא קיבלה הודעה מרגשת מעוקבת. "אשמח מאוד לקבל פרטים לגבי מה לעשות ועם מי לדבר על מנת להגיע לרב קוק. בחודשיים האחרונים גילו לבת שלי בעיה חמורה מאוד בעיניים, ומאז (חוץ מלבכות ולהתחנן לאלוקים לרפואה שלמה) לקחתי על עצמי השתדלות רבה לגבי הדת, כמו שמירת השבת, נידה ועוד. אני מרגישה באפיסת כוחות וממש חסרת אונים. אודה לעזרתך, בבקשה", כתבה.

אברג'יל השיבה: "תבדקי מזוזות ותפילין, ובעזרת השם יהיו בשורות טובות". אברג'יל ציינה כי "אמרתי לה לפתוח את הקלפים ולראות איפה היה פסול. ותראו, איזה נס! כמה חשובה המזוזה. שומרת על הגוף והנפש". בסטורי נשמע קולה של אותה עוקבת אומרת כך: "כמו שאמרת, אני קוראת עכשיו את הקלף, ובאמת 'והיו לטוטפות בין עיניך', אז שתי האותיות הט' והט' שאחריה ממש מחוקות, חלשות מאוד. בעזרת ה' אמן שיהיו רק בשורות טובות, וממש תודה לך שהתייחסת, חיזקת אותי מאוד".

 

תגיות:לינור אברג'ילמזוזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה