חדשות בארץ

נהריה: קברן שהפך ל'כוכב רשת' - הורשע בביזוי חמור של כבוד הנפטרים

הרשעה חמורה של עובד שניצל את תפקידו כקברן כדי להפוך ל'כוכב רשת', עם סרטונים שכללו ביזוי נפטרים חמור

אא

בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה, הרשיע לאחרונה קברן שהועסק בבית העלמין בנהריה, לאחר שצילם סרטונים המבזים את כבוד המתים. 

על פי החשדות המיוחסות לו, הוא נהג לצלם את עצמו כשהוא רוקד על הקברים, שר ואפילו שוכב בתוך קבר פתוח, ובכך מבזה את כבוד הנפטרים. 

על פי קביעת בית המשפט, העובד עשה את מעשיו כשדעתו מיושבת עליו, והסב נזק רב ש"קשה להאמין שנעשה על ידי עובד מדינה בעל דעת מיושבת", כפי שנכתב במכתב של בית הדין למשמעת. 

על פי הדיווח של אבישי גרינצייג בתוכנית 'הבוקר הזה' ברשת ב', בית המשפט הגיע להסדר טיעון עם העובד לאחר הרשעתו בגין מעשיו הנפשעים, שבזכותם קיווה להתפרסם כ'כוכב רשת'. 

בין היתר העובד צילם עצמו כשהוא שוכב בתוך קבר פתוח, מחזיק בידו זר פרחים ושר: "אני מאמין באמונה שלימה בבית המשיח... הגיעה תחיית המתים". בסרטון אחר, כשנכנס העובד לרחבה שבה מספידים את המתים, דפק על מחבת וקרא: 'בוקר טוב, לקום לעבודת הבורא. היום בעזרת השם תהיה לכם שקשוקה דליקטס, מי רוצה ולא הרים יד...". לאחר מכן הראתה המצלמה מספר מצרכים להכנת שקשוקה, כשבד בבד קרא העובד בסרטון: "ד"ר שקשוקה זה אני".

 

בסרטון נוסף שלו הציג העובד מתכון להכנת ירקות ודג סלמון, כשאת המצרכים הניח גם הפעם על רחבת ההספדים. לסרטון הזה קרא ברוב חוצפתו: 'דג סלמון בניחוח בית עלמין'. 

 

היות ומדובר באדם שמצבו הכלכלי קשה, בית הדין הסכים להגיע עמו להסדר טיעון, אך בד בבד יטיל עליו נזיפה וירחיק אותו מהשירות הציבורי למשך שלוש שנים. 

תגיות:ביזוימתיםהרשעהקברן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה