חדשות בארץ

הפיגוע בצומת הכבשים: מידע שסיפק הפצוע סייע ללכידת המחבלים

שני תושבי חברון ביצעו את הפיגוע בו נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד ונפצע קשה אריה גוטליב. נתפס גם הנשק בו השתמשו המחבלים. 32 מחבלים נוספים נעצרו ברחבי יו"ש

הנשק ששימש את המחבלים (צילום: משטרת ישראל)הנשק ששימש את המחבלים (צילום: משטרת ישראל)
אא

(עדכון 10:05)

הותר לפרסום כי לפנות בוקר (שלישי), בעקבות פעילות משותפת של כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב, נעצרו על ידי לוחמי הימ״מ שני פלסטינים שביצעו אתמול את הפיגוע בצומת הכבשים. בפיגוע נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד ונפצע קשה אריה גוטליב.

העצורים, קרובי משפחה, נתפסו מסתתרים בבית בחברון. בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע הפיגוע. לאחר מעצרם נעצר בן משפחה נוסף החשוד כי סייע להם וברשותו נתפס הנשק ששימש את המחבלים.

על פי התקשורת הפלסטינית המחבלים הם לפי הפלסטינים, מוחמד אכרם אל-שנתיר ובן דודו סאקר אכרם אל-שנתיר. הם החשודים שנעצרו, אכרם אל-שנתיר, קרוב משפחה נוסף, נעצר בחשד לסיוע.

כוחות הביטחון, שפעלו מאז הפיגוע כדי ללכוד את המחבלים, הסתייעו בין היתר במידע שסיפק הפצוע טרם פונה לבית החולים. המדובר בתיעוד של הפיגוע כפי שנקלט במצלמת הרכב של גוטליב.

המחבלים הועברו להמשך חקירה בשב״כ.

במקביל למעצר המחבלים בחברון פעלו הלילה כוחות צה"ל ברחבי יו"ש לאיתור ומעצר מבוקשים. בכפר  א-זבאבדה, הסמוך לעיר ג'נין חוסל מחבל שירה לעבר כוחות צה"ל.

בעיירה סילת אל-חרית'יה, מערבית לג'נין, נעצר מבוקש ששוחרר בעבר מהכלא הישראלי. כך גם בעיירה כחיל, צפונית לחברון, בבית צוריף ובאזור שכם. ארבעת המבוקשים חזרו לעסוק בפעילות טרור לאחר שחרורם מהכלא.

סך הכל נעצרו ברחבי חברון ויו"ש 32 מבוקשים.

תגיות:צה"לפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה