חדשות בארץ

נרצחי הפיגוע בחווארה הובאו למנוחות: "בחייהם ובמותם לא נפרדו"

מאות בני אדם הגיעו לבית העלמין באשדוד להלווייתם של שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), שנרצחו בפיגוע בחווארה. ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי: "בני עוולה גדעו את חייהם. לא רק הכפר חווארה הפך למלכודת מוות, אלא כל חלקי ארץ ישראל הפכו לחזית"

התמונה באדיבות המשפחההתמונה באדיבות המשפחה
אא

בבית העלמין באשדוד הובאו הערב (ראשון) למנוחות, זה לצד זה, שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר הי"ד, נרצחי הפיגוע שאירע אתמול בחווארה. מאות ליוו אותם בדרכם האחרונה. את הממשלה ייצג שר הפנים, משה ארבל.

"בחייהם ובמותם הם לא נפרדו", אמר ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, "אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם בפיגוע הירי במהלך השבת של תושבי העיר אב ובנו, שחייהם נגדעו באחת, ביחד, על ידי בני עוולה חסרי צלם אנוש, צמאי דם יהודי, אך ורק משום היותם יהודים".

"בימים אלו ביתר שאת, חובה עלינו להתייצב מאוחדים בשמירה על הבית. אנחנו עם הנצח, הבוטח בצור ישראל וגואלו, חייבים לגייס את מיטב הכוחות וכישורי המנהיגות הטמונים בו, כדי לצאת מהסבך אליו נקלענו, בחזרה למסלול המאבק האמיתי על המשך קיומנו, על המשך קיומו של הבית השלישי. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון ובטוחים כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו, בעזרת ה', להשיג את המרצחים, ככתוב בספר תהילים פרק י"ח: 'אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם'. לצד תפילת הדורות, שלא משה משפתותינו: 'עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, אמן'".

שי ניגרקר הותיר אחריו בת זוג, שתי בנות ובן, אח תאום לאביעד שנרצח עמו. אביעד היה אמור לעבור בקרוב להתגורר באשקלון, בדירה חדשה אותה רכש עם רעייתו לאה. לזוג ילדה בת ארבע.

שר הפנים ספד לשניים: "הגעתי לכאן בשם ממשלת ישראל כדי להשתתף בצער המשפחה על האסון הכבד. אסרה התורה בצער בעלי חיים לא לשחוט ביום אחד בהמה יחד עם הילד שלה, והטרוריסטים שחטו אב ובנו ביום אחד".

דודה של אביעד, דורית יפרח, ספדה לנרצחים: "הותקפתם על ידי חיית אדם, רוצח שהתנפל עליכם מאחור, חיית טרף שכל חייה חונכה לרצוח ולהרוג. אנחנו לא מאמינים שאנחנו ברגע הזה. גם ברגעים האחרונים נאבקתם כגיבורים. אביעד, אני מבקשת ממך שתשמור על אמא, לאה אשתך, עליי ועל האחים היקרים שלך, שיהיה להם כוח להמשיך. היית בעל מדהים ואבא אוהב ודואג לעילי. תשמור על המשפחה מלמעלה".

תגיות:פיגועחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה