חדשות בארץ

חברו של הנרצח בפיגוע בחווארה: "ביקשתי ממנו שלא ייסע לשם"

שרון מוזס, חברו של שי סיילאס ניגרקר הי"ד, סיפר: "הוא אמר שהוא מתקן שם את הרכב, ולא רציתי שייסע, אבל זה מה שקרה". זוגתו של הנרצח: "הוא כל הזמן נוסע לשם, יש לו שם חברים"

זירת הפיגוע (צילום: Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Flash90)
אא

בעוד צה"ל ממשיך במצוד לאיתורו של המחבל שרצח אתמול בחווארה את שי סיילאס ניגרקר ואת בנו אביעד ניר הי"ד, באשדוד נשלמות היום (ראשון) ההכנות להביא את השניים לקבורה.

שרון מוזס, חברו של ניגרקר מעבודתו כנהג הסעות, סיפר הבוקר ל-ynet live כי ביקש ממנו שלא ייסע לחווארה: "שי אמר שהוא מתקן שם את הרכב, ולא רציתי שייסע, אבל זה מה שקרה. לפני שבועיים היינו בחתונה, הוא דיבר איתי ואמר לי שהוא נוסע לחווארה לתקן את הרכב. הוא אמר לי לבוא איתו, ואמרתי לו שאני לא הולך למקום הזה".

רינה סטמקין, בת זוגו של ניגרקר, סיפרה בביתה באשדוד כי שי ובנו יצאו בבוקר לחווארה ולמשך זמן מה לא הייתה להם קליטה: "בשלב מסוים קיבלתי ממנו תמונות, וזמן קצר אחר כך התקשרה גרושתו ואמרה שיש פיגוע. אמרתי לה שכלום לא קרה. אחר כך דודה שלי התקשרה אליי ואמרה לי שהוא הלך, התחילה לצעוק בטלפון ולבכות. אמרתי לה 'מה פתאום, הוא עוד מעט בא'".

כשנשאלה סטמקין אם זו פעם הראשונה שבן זוגה נסע לחווארה, השיבה: "לא. הוא כל הזמן נוסע לשם, יש לו שם חברים. הוא הלך לשטוף את האוטו במקום חדש שהם לא מכירים. 20 שנה אנחנו ביחד, הוא גידל את כל הילדים שלי, והיה כמו אבא בשבילם. גם אני הלכתי איתו כמה פעמים, כולם חברים שלו שם".

אבי אלחרר, אף הוא תושב אשדוד, העובד כנהג הסעות, ניצל מהפיגוע ברגע האחרון. הוא הגיע בצהריים לחווארה לתיקון המזגן במוסך במקום, פגש את שני הנרצחים, שוחח עימם ואף ראה אותם בשטיפת הרכבים. בשיחה עם ויינט, שיחזר אלחרר: "פטפטנו, שי אמר לי שהוא הולך לשטיפה, אמרתי לו 'יאללה אני אסתכל עליך מעבר לכביש, תסיים עם השטיפה, אני אכנס גם עם האוטו שלי'. הם נכנסו לשטיפה ופתאום אנחנו שומעים קולות ירי, מרימים את העיניים ורואים שזה בשטיפת מכוניות".

אלחרר נכנס לרכבו ונמלט מהמקום: "שמתי פול גז וברחתי כמו טיל נגד כיוון התנועה. הרגשתי כאילו המחבלים רודפים גם אחריי". לדבריו, לאחר שהגיע בשלום לביתו, הוא נדר נדר שכף רגלו לא תדרוך עוד במקום.

תגיות:פיגועחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה