חדשות בארץ

טרור רצחני: מחבל רצח אב ובנו מטווח אפס

אב ובנו, תושבי אשדוד, נרצחו בפיגוע ירי בחווארה שהתרחש בצהרי השבת. המחבל הצליח להימלט וכוחות צה"ל מנהלים אחריו מצוד

(צילום אילוסטרציה: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

גל של טרור: שני יהודים נרצחו במהלך השבת בפיגוע ירי קשה בחווארה. השניים הם תושבי אשדוד. אב ובן, בני 60 ו-28. על פי הפרטים הראשוניים, נראה שהשניים שטפו את מכוניתם במכון לשטיפת מכוניות, כאשר נכנס למקום מחבל עם אקדח, וכשזיהה אותם כיהודים, ירה בהם מטווח אפס. מיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום, וכנראה שבשל רעש שטיפת המכוניות, חלף זמן עד שזיהו שמדובר בפיגוע, שכן קולות הירי לא נשמעו.

הדיווח הראשוני על הפיגוע התקבל בסמוך לשעה 15:00 בצהריים, אז נודע על כך שישנם שני פצועים בעקבות ירי בחווארה. עד מהרה עדכנו צוותי מד"א שהגיעו לזירה כי הם נאלצו לקבוע את מותם של השניים, כיוון שהיו ללא רוח חיים.

בעקבות הפיגוע נעצר בעל מכון שטיפת המכוניות, וכן הוזעקו למקום כוחות גדולים של צה"ל שפתחו במרדף אחר המחבל, תוך כדי חסימת צמתים ופירוק מצלמות אבטחה. כחלק מהחיפושים הם פשטו גם על הכפרים עוריף, ביתא ועווארתא הסמוכים. החיפושים נמשכים ביתר שאת גם בשעות הלילה.

למקום הפיגוע הגיעו הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי וכן מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד חטיב שומרון, אלוף משנה שמעון ססו ומפקד אוגדת איו"ש, תת אלוף אבי בלוט. הם קיימו הערכת מצב והוחלט לתגבר את האבטחה באזור ולפרוס שם כוחות צה"ל, משטרה ומג"ב, לצורך מניעת פיגועי השראה נוספים.

כזכור, גל של פיגועים התרחש בחודשים האחרונים בחווארה. נרצחו שם האחים הלל ויגל יניב, ובנוסף נפצע דיוויד שטרן שהצליח, על אף פציעתו, לירות לעבר המחבל. לאחר מכן התרחשו כמה פיגועים נוספים, בהם נפצעו לוחמי צה"ל. נכון לעתה עומד מספר קורבנות פיגועי הטרור מאז תחילת השנה על 33 - מספר זהה לנרצחים במשך כל שנת 2022.

תגיות:פיגועחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה