חדשות בארץ

השביתה בדרך? שבועיים לפתיחת הלימודים ואין הסכם עם ארגון המורים

משרד החינוך טרם הגיע להסכם, ורן ארז מאיים כי במתכונת הנוכחית המורים לא יגיעו לפתיחת השנה בבתי הספר העל יסודיים. גורמים במשרד החינוך: "אין מנכ"ל והשר בחופש"

  • ל' אב התשפ"ג
יושבת? תיכון בירושלים (Yonatan Sindel/Flash90)יושבת? תיכון בירושלים (Yonatan Sindel/Flash90)
אא

כשבועיים בלבד נותרו לפתיחת שנת הלימודים, אבל משרד החינוך טרם הגיע להסדר עם ארגון המורים וכרגע איום השביתה עדיין באוויר. משרד החינוך סובל ממחסור חמור באנשי חינוך, וטוען כי במתכונת הנוכחית אי אפשר לפתוח את שנת הלימודים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ורן ארז, יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים, נפגשו לפני שלושה ימים (שני) וטרם מצאו פתרון, ואילו שר החינוך יואב קיש נמצא בחופשה פרטית בחו"ל. "מדהים - מאז שנכנסתי לתפקיד חיי כשר החינוך לפני כשמונה חודשים לקחתי אפס ימי חופש", הדף קיש את הביקורות. "למען הסר ספק, גם במהלך החופשה אני נוכח-נפקד וממשיך לטפל בהערכות לפתיחת שנת הלימודים ביתר שאת".

למורים אין הסכם שכר מזה כשנתיים. ארז הודיע כי במתכונת הנוכחית המורים לא יפתחו את שנת הלימודים. גורמים במשרד החינוך אמרו לאתר וואלה: "דבר שמעולם לא קרה, לנטוש את המערכת ברגע האחרון כשמורים ומנהלים נמצאים בבתי ספר בהכנות לפתיחת שנה. אין מנכ"ל - והשר בחופש".

על פי נתוני משרד החינוך, יש מחסור של כ-3,000 מורים, של 75 גננות, ועוד 784 אנשי חינוך מיוחד. ארז הציע למורים לחפש עבודה נוספת לימי השביתה.

תגיות:שביתהמשרד החינוךיואב קישרן ארזארגון המורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה