חדשות עולם הילדים

זה כן משחק. ילדים: לימוד תורה ייחודי על פרשת השבוע דרך משחקי מחשב מהנים

דברים מרגשים בעולם הילדים של הידברות: משחקי מחשב מיוחדים בנושאי פרשת שבוע המקנים ידע ושליטה על הכתוב בפרשה באמצעות משחק חוויתי ומהנה, פרי פיתוח של עמי חניא מנכ"ל חברת CloseApp

  • כ"ט אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איזה שבט לא חטא בחטא העגל? 

מהו האיסור שנוסף לאהרון ובניו לאחר מות בניו?

מי הציע למכור את יוסף?

מה ההבדל בין בגדי כהן גדול לבגדי כהן הדיוט?

לא, לא באנו לבחון את הידיעות שלכם. השאלות האלו נלקחו מתוך משחקים חוויתיים שמחכים לכם בעולם הילדים של הידברות. בעולם הילדים, מעבר לאלפי סרטים חינוכיים, פרקים קסומים מתוך סדרות מרתקות וקומיקסים לקריאה חופשית, יש פינה מיוחדת הכוללת כ-470 משחקי מחשב דיגיטליים בנושאים שונים ולפי פרשות השבוע.

 

כדי להעשיר את עולם הידע היהודי של הילדים אפשר לעשות זאת בדרך פורמלית, כמו בבית הספר, לשבת מול ספרים, לשנן וללמוד. ואפשר לעשות זאת בדרך בלתי פורמלית, חוויתית ומהנה, באווירה תחרותית מלהיבה ומלאת ריגוש. מחקרים מוכיחים כי למידה בלתי פורמלית, דרך משחקים וחוויה, מאפשרת לילדים לקלוט מהר יותר את החומר, והם זוכרים את הידע לטווח ארוך יותר.

המשחקים הם משחקי מחשב שילדים אוהבים: ספירת נקודות, הקצבת זמן, פעלולים שונים ומרתקים והתוכן מקפיץ אותם לדרגה אחרת לגמרי: תוכן תורני עם ערך איכותי ומעניין. לכל פרשה מפרשיות החומש יש יותר ממשחק אחד עם שאלות על התוכן מענייני הפרשה, ובכלל, בעולם הילדים תוכלו למצוא משחקים נוספים שמחזקים את הזיכרון, את מהירות המחשבה, משחקים לימודיים ומשחקי ספורט. מגוון אדיר של משחקים בטוחים ונקיים. 

עולם הילדים כאן כדי לעזור לכל ההורים בישראל להמשיך להעביר קיץ רגוע וערכי לילדים שלהם. במקום שיטוט חסר בקרה ברחבי הרשת, בואו אל הפינה החמה, הבטוחה והשמורה: עולם שלם של איכות, ערכים, ידע יהודי והרבה הרבה חוויה ואקשן. בעולם הילדים תמצאו למעלה מ 2,000 סרטים וסדרות עם דמויות שילדים מכירים ואוהבים, עשרות קומיקסים ורצועות שמע עם סיפורים חינוכיים וכמו שכבר אמרנו: כ-470 משחקים מיוחדים על פרשת השבוע, ברכות, שבת ועוד כ-250 משחקים נוספים. כל הטוב הזה עכשיו ב-15 ש"ח לחודש בלבד! הצטרפו אלינו ולא תפסיקו להנות

שחקו עכשייו בחינם:

משחק לפרשת שופטים

משחק לפרשת כי תצא

 

תגיות:משחקים לילדיםעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה