סלבס בהתחזקות

"ד"ש מהקדוש ברוך הוא": אושיית הרשת הבהירה שהיא עדיין שומרת טהרה

שנה אחרי הסערה בעקבות הגילוי של שי מיקה לפיו היא שומרת טהרה, תגובה עוקצנית ברשת גרמה לה להגיב: "שמרתי נידה ונכנסתי להיריון. אולי תכניסו קצת אהבת חינם?"

  • כ"ט אב התשפ"ג
(תמונה שי מיקה: פלאש 90)(תמונה שי מיקה: פלאש 90)
אא

אושיית הרשת שי מיקה הייתה לפני שנה במרכזה של "סערת הנידה". אז, בראיון ליעל בר זוהר, סיפרה כי היא מקפידה לשמור נידה ובהמשך חוותה חוויה לא נעימה ברשת.

שנה אחרי שהסערה כבר חלפה, גולשת שעוקבת אחרי מיקה עקצה אותה בחשבונה הפרטי באינסטגרם, זאת לאחר שהעלתה תמונה עם בעלה.

כזכור, מיקה סיפרה אז כי "בחודש הזה אני שומרת נידה בפעם הראשונה. מה שקורה הוא שמאור (בעלה של מיקה) מאוד מאוד קשה לו, ואתמול הוא הודיע לי 'זו פעם אחרונה שאת שומרת נידה'. אמרתי לו 'מאמי, אתה יודע איזה כיף עכשיו שאתה חכם כי אנחנו מאוהבים והכל טוב, זה טוב לנו לעתיד, חשוב לנו כזוג. הרצון שלי הוא לטבול כל חודש ולהצליח לשמור נידה כל חודש'".

אחרי שספגה עקיצה ברשת, מיקה לא נותרה חייבת והבהירה כי היא עדיין שומרת נידה. מיקה נמצאת בחודשי היריון מתקדמים והתייחסה לתגובה צינית של גולשת שכתבה: "אני, אחרי ששכחתי לשמור נידה", לצד תמונה עם בן זוגה. חלק מהגולשים לא אהבו את המשפט הזה, במיוחד לנוכח העובדה שמיקה כלל לא צריכה לשמור נידה בהיריון.

"התחלנו את השבוע בכיף, והגברת ממורמרת שאישה בת 31 שהיא לא מכירה שומרת נידה ונכנסת להיריון. מה כואב לך?", כתבה. לאחר שהגולשת לא הפסיקה, מיקה פנתה אליה שוב וכתבה: "אולי תכניסי לנשמה קצת פרגון ואהבת חינם? ד"ש מהקדוש ברוך הוא".

תגיות:טהרת המשפחהשי מיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה