חדשות בעולם

התמונה שמסעירה את הרשת: שרדו חמש שעות מתחת למים, באסון בהוואי

האסון בהוואי: ניצולים שקפצו לעומק האוקיינוס, שרדו חמש שעות מתחת למים בתנאי לא רגילים. זה סיפורה של משפחה אחת

אא

עוד ועוד סיפורי הישרדות מופלאים מהאסון בהוואי - ממשיכים להתפרסם בשעה זו בתקשורת האמריקנית, אחד מהם, זה של משפחת טומקינסון, מרגש במיוחד. 

מתיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות נראים כל בני המשפחה, יחד עם אזרחים אחרים, כשהם שוחים בתוך האוקיינוס, הרחק מהלהבות שגבו את חייהם של 93 בני אדם.

השריפה הקטלנית שפגעה באיים שלמים לרבות בתים ומכוניות, הוגדרה על ידי הרשויות כ"אסון השריפה הקשה ביותר בתולדות המדינה מזה 100 שנה". 

על הרקע הזה, סיפורם ההירואי של בני משפחת טומקינסון - מקבל משמעות מצמררת. מיילו (13), נואה (19) ואמם שרדו במשך חמש שעות בתוך מי האוקיינוס, כמו רבים אחרים שברחו לשם ברגע שהבינו כי זו האפשרות היחידה להינצל. 

נואה צילם את הניצולים כשהם נמצאים במים העמוקים ונאבקים בתוכם לנשום, תוך כדי שהם מכסים את פניהם בעזרת הבגדים והידיים החשופות - והסרטון הפך עד מהרה לויראלי ברשתות החברתיות בעולם. "ניסינו בהתחלה לברוח למכונית שלנו, אבל נטשנו אותה כי הדרך מחוץ לעיירה נחסמה", סיפרו בני המשפחה בראיון לערוץ הטלוויזיה המקומי CBS. "הבנו שאנחנו צריכים לפעול מהר, והתחלנו לרוץ לעבר החוף. הבנו שזה המוצא האחרון, בגלל שהאש הייתה בצד השני של הרחוב".

הם קפצו למים וסיפרו שלמרות שהמים היו חמים - אמם סבלה, וזה הגביר את המתח שלהם. "חששתי לבריאותה של אמא וגם מיילו היה מודאג. שנינו היינו מודאגים לגבי אמא שלנו, יותר מאשר לעצמנו. אני חושב שהיא קפאה בגלל כל מה שקרה. היה לה קר והיא לא נשמה טוב", סיכם. 

תגיות:נסניצוליםהוואי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה