חדשות בארץ

בהלה במלון באילת: נחש צפע תועד כשהוא מסתובב בין החדרים

אילת: ילדים גילו נחש צפע שנע בחופשיות בין חדרי המלון ובמסדרון המוביל אליהם. "יצאנו מהחדר, ופתאום נתקלנו בנחש גדול. צעקנו וברחנו לכיוון הלובי"

אא

"כל החופשה נהרסה לנו": בהלה אחזה לפני שבועיים את אורחי מלון 'לאונרדו קלאב' באילת, לאחר שילדים גילו נחש צפע שנע בחופשיות בין חדרי המלון ובמסדרון המוביל אליהם. "יצאנו מהחדר, ופתאום נתקלנו בנחש גדול. צעקנו וברחנו לכיוון הלובי", שחזר אחד הילדים. "זה היה מפחיד. הוא זחל לכיוון שלנו. פחדנו שיכיש אותנו".

התקרית החמורה אירעה בתחילת החודש, כאשר משפחתו של ע' הגיעה לבית המלון לסוף שבוע, ונתקלו בנחש בקומה ראשונה. "הייתה בהלה גדולה", הוא משחזר בפוסט ברשתות החברתיות. "הורים וילדים מבוהלים רצו ללובי וסיפרו לעובדי המלון על הנחש. היו הרבה אורחים שפחדו לחזור לחדרים. בחיים לא נתקלתי בנחש שנכנס לבית מלון - יש פה מחדל חמור". 

לדבריו, המלון היה צריך לבצע הדברה ובדיקות יומיומיות מסביב ובתוך המלון, לאיתור בעלי חיים שמסכנים את הנופשים. "הילדים לא היו מוכנים לחזור לחדרים", אמר ע'. "הם פחדו. היינו בלובי עד שעה שלוש וחצי לפנות בוקר בשבת".

בשלב מסוים הוקפץ למקום לוכד נחשים אבל הוא לא הצליח לתפוס את הנחש. "עד שהלוכד הגיע, הנחש נעלם מהשטח. הוא עבר בין החדרים לוודא שהוא לא נכנס אליהם, ורק לאחר מכן חזרנו לחדרים. אבל כל הלילה לא עצמנו עין. סיוט. ישנו עם הילדים והם פחדו שפתאום הנחש יצוץ משום מקום".

אורח נוסף בשם ד', סיפר כי עובדי המלון היו אדישים ולא הראו אמפתיה או פחד יוצאי דופן לתכונה במלון בגלל הנחש. "הבנתי שהיו אורחים יום לפני כן שנתקלו בנחש והם סיפרו לעובדים, אבל הוא נעלם". 

כשביקשו האורחים הסבר מהעובדים כיצד זה יכול להיות שנחש מגיע למלון, נתקלו לטענתם בקרירות מצדם: "זה לא בשליטה שלנו", אמרו. אורח נוסף אמר בתגובה כי זו "חובתו ואחריותו של המלון לדאוג שבקומת הקרקע לא יסתובבו נחשים וחרקים". לוכד נחשים בשם גיא פרננדס שאליו נשלח הסרטון שצילמו האורחים, אמר בשיחה עם 'מאקו' כי מדובר ב"נחש ארסי שיכול לפגוע באופן חמור באורחים".

תגובת מלון 'לאונרדו קלאב': "לפני כשבוע וחצי קיבלנו פניה אודות נחש. הזעקנו לוכד נחשים שעשה סריקה יסודית בכל השטח".

תגיות:נחשמלוןאילתתיעוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה