חם ברשת

בן כספית: "ישבתי לארוחה עם טייסים, המצב גרוע". מיכאל בן ארי: "אובססיבי"

העיתונאי צייץ כי נפגש עם הטייסים, והסביר: "המצב בחיל האוויר גרוע בהרבה מכפי שתואר על ידי מפקד חיל האוויר". חבר הכנסת לשעבר השיב: "לוותר על החרות שלנו, למחוק את הדמוקרטיה, כדי לשבת לארוחת ערב עם איש אובססיבי"

  • כ"ז אב התשפ"ג
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

סיפור מחאת המילואימניקים מעסיק לא רק את העיתונאים, אלא גם את הפוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית. אמש (ראשון) צייצה חברת הכנסת טלי גוטליב (וגרמה בכך לסערה ברשת): "הפיכה צבאית לנגד עינינו. מרד גנרלים בהווה ובעבר שלא אתפלא אם בכוונתם להקים מפלגת שמאל, והכל כשחלקם עדיין משרתים בצה"ל. כמה קל כשהתקשורת מעודדת אותם כל העת. קצינים לא מדברים בתקשורת אלא אם יש להם כוונות נסתרות שלי הן ברורות לגמרי. רק נורא שתוך כך פוגעים בחוסנו של צה"ל".

כאמור, ישנו גם הצד השני – פוליטיקאים מהצד השמאלי של המפה וכן עיתונאים שמתנגדים לרפורמה. אחד הציוצים הוויראלים היה של העיתונאי בן כספית, שכתב: "‏ישבתי אתמול בארוחת ערב עם טייסים בכירים מאוד. במילואים, כמובן. המצב בחיל האוויר גרוע בהרבה מכפי שתואר על ידי מפקד חיל האוויר (ולא, אני לא בא אליו בטענות). כמעט כל הטייסים שכבר הודיעו על הפסקת התנדבות, הם מובילי רביעיות. הפגיעה הקשה במיוחד היא בתאי השליטה של החיל, שזו עמדת מפתח שבלעדיה אין יכולת לנהל מלחמה, מבצע, או תקיפה מורכבת. אבל אחרי ששמעתי את דניאל רוט-אבנרי, נרגעתי".

בעקבות הציוץ, כספית קיבל מאות תגובות, בניהם של פעילים מימין ומשמאל. ח"כ לשעבר, מיכאל בן ארי (ממקימי עוצמה יהודית), השיב לו: "אז על פי בן כספית יש כאן הפיכה צבאית. ואנחנו צריכים להיכנע ל'טייסים בכירים מאוד', לוותר על החרות שלנו, למחוק את הדמוקרטיה בה העם מחליט. ולבחור בדמוקרטיה שמי שקובע בה, זה מי שיושב לארוחת ערב עם איש אובססיבי".

תגיות:בן כספיתמיכאל בן אריהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה