חדשות בארץ

הרוסים מייחסים לישראל תקיפה בסוריה

בישראל לא אישרו את הידיעה, שבניגוד לעבר מגיעה מהרוסים ולא ממקורות סוריים. מבוקש בכיר נעצר על ידי צה"ל בחברון. תושב מזרח ירושלים השליך בקבוק תבערה לעבר נקודת משטרה

ארכיון (צילום: Ofer Zidon/Flash90)ארכיון (צילום: Ofer Zidon/Flash90)
אא

התקשורת הרוסית ציטטה היום (ראשון) גורמים צבאיים במדינה, שהודיעו כי ישראל תקפה הלילה בסוריה. מדובר במקרה חריג, שכן עד היום דיווחים על תקיפות בסוריה הגיעו מהטלוויזיה הסורית או מסוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א.

התקיפה בוצעה בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר באזור דמשק, באתר המשמש את המיליציות האיראניות. על פי רשת "ספוטניק" הרוסית, "מערכות ההגנה האווירית הסוריות יירטו את רוב הטילים לפני שחלק מהם פגעו במטרותיהם". במקום התרחשו מספר פיצוצים המצביעים על כך שמדובר במחסני נשק.

לפי שעה, בישראל לא הגיבו על הידיעה.

 

נמשך המאבק בטרור ביו"ש

צה"ל המשיך גם הלילה לפעול ברחבי יו"ש לאיתור ומעצר מבוקשים. בחברון נעצר המבוקש מוראד סעדי אל-קוואסמה, לאחר פשיטה על ביתו. למבוקש מיוחסת פעילות עניפה במעורבות בתכנון לביצוע פיגועים.

בנוסף, צה"ל ממשיך בחקירה לאיתור ומעצר מחבלים, שירו מתוך הכפר יעבד לעבר עמדה צבאית בסמוך לכפר. לוחמי צה"ל שהיו בעמדה הגיבו בירי, אין נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק. לאחר סריקות, אותרו תרמילים בסמוך למסגד בכפר.

במשטרה הביעו היום חשש שפלסטינים ינסו לפגוע גם בתחנות בערים. משטרת ירושלים מסרה כי תושב מזרח ירושלים, בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד להשלכת בקבוק תבערה סמוך למבנה משטרתי בדרום העיר. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו נמצאו כמה דגלים של ארגוני טרור.

תגיות:צה"לתקיפה ישראלית בסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה