סלבס בהתחזקות

"מה אני משיח?": מדוע צחק הזמר עקיבא בשיחה עם הוריו?

מרגש: הזמר עקיבא תורג'מן בשיחה עם הוריו, חושף את החינוך המוזיקלי בביתו כבר מגיל צעיר, וצוחק ברגע שאביו מודה כי הוא לא יודע כמה צפיות יש לשירים שלו ביוטיוב

אא

הזמר עקיבא תורג'מן שפרץ לתודעת הציבור עם השיר המקסים 'אל תעזבי ידיים', התראיין באחרונה לתוכנית 'אנשים' של נסלי ברדה בערוץ 12 - שם ישב עם הוריו לשיחת 'לב אל לב', וחשף את החינוך המוזיקלי שקיבל. 

מתוך 11 אחים, כולם מנגנים וזה נזקף, לדברי אביו של עקיבא, הרב דוד תורג'מן - לרעייתו. "הכל בא מהאמא, כי אמא היא פסנתרנית. "אמא הגיעה ממוזיקה קלאסית", מספר עקיבא. "הביאה את המוזיקה הקלאסית ואת הרצון שנלמד מוזיקה קלאסית. וכולם למדו".

עוד ממשיך עקיבא לספר על 'חוק חינוך חובה' שהיה נהוג במשפחתו. "זה הולך ככה: כמה שנים פסנתר, ואז תבחר את הכלי שלך. אני בחרתי קלרינט. בכיתה ז' הבנתי שהדחליל הזה, הדבר הזה לא עשה טוב לחברים במדורה וזה... ניסיתי ולא זרם".

על ההצלחה מרקיעת השחקים שלו מתבטא אביו הרב דוד ואומר: "סיפרתי לך שאני פוגש כל מיני אירועים מאוד חשובים, ופתאום הפס קול של הבן שלי 'יש בך הכל' ואתה אומר ריבונו של עולם, לאיפה זה הגיע? אין לי יוטיוב, אבל מישהו בא ואמר לי שיש 3 מיליון צפיות".

בנקודה זו עקיבא צוחק ואומר לאביו: "ב'יש בך' יש עוד מעט 11 מיליון. אני מת על זה שאתה לא מעודכן", ובתגובה אביו מחייך בהתנצלות ברגע מרגש של אבא-בן, ואומר: "כפרה עליך, סליחה, אני ממש מתנצל", והשניים לוחצים ידיים, ומתחבקים. 

"אז אני אומר", ממשיך האב. "תגיד, איפה ישמעו אותי חמש דקות משיעור, שני מיליון אנשים? איפה ישמעו אותי תגיד לי? אתה אמיתי? מה אני משיח?".

תגיות:זמרראיוןאבא היקרעקיבא תורג'מן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה