חדשות בעולם

רק בארה"ב: לאחר עשרות פריצות, העבריינית נתפסה - דובה במשקל 200 ק"ג

משטרת קליפורניה בהלם: לאחר יותר משנה של פריצות לבתים, הרס רב ואכילה מופרזת של "כנופיית פורצים", מתברר כי מי שעמד מאחורי הפרשה הם דובה ושלושת גוריה

  • כ"ג אב התשפ"ג
תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

סיפורים דימיוניים כאלה יכולים לקרות, כנראה, רק בארצות הברית: לאחר יותר משנה של ניסיונות ופריצות בקליפורניה, שכללו חקירת משטרה, התברר כי מי שאחראי להם הוא כלל לא איש או אשה. מי שנחשב לאחד העבריינים הבעייתיים ביותר בקליפורניה, הוא בכלל חיה, או ליתר דיוק - דובה במשקל 200 ק"ג והגורים שלה.

מתברר כי במשך תקופה ארוכה חוו תושבים באזור דרום אגם טאהו מספר פריצות וגרימת נזקים קשים לבתים. לאחר שהתלוננו במשטרה, זו פתחה בחקירה והגיע לתשובה חד משמעית - "האנק הטנק" (באנגלית: Hank the Tank), דובה במשקל של כ-200 ק"ג, נתפסה בעת פריצה עם שלושה גורים.

בשנה האחרונה דווח על 21 מקרים שבהם היא פרצה לבתים באזור, גרמה נזק רב ואכלה כמות גדולה מאוד של מזון. ביום שישי האחרון הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיה של "הפורצת", ירתה חיצי הרדמה ו"לכדה" את השלישייה. לאחר התפיסה התברר גודל הנזק: הדובה תלשה דלתות מחסנים ושערים של בתים, שברה פחים ומתקני אשפה ואפילו נכנסה לבתים כשהיא עולה במדרגות ללא הפרעה.

אגב, תחילה חשדו התושבים כי מדובר בדוב זכר, אלא שלא העלו על דעתם כי מדובר בדובה ושלושה גורים. ג'ורדן טרוורסו, דוברת מחלקת הדגים ובעלי החיים במדינת קליפורניה, סיפר כי הגילוי של המשטרה הגיע בעקבות בדיקות DNA.

תגיות:ארצות הבריתפריצהקליפורניהדובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה