חדשות בעולם

טרגדיה בברזיל: בן שבע נחנק למוות - לאחר ששיחק בערימת אבן גיר

ברזיל: ילד בן שבע מת מחנק לאחר ששאף אל גופו אבק מערימת אבן גיר שבה שיחק

תמונתו האחרונה של ארתור שצולמה על ידי דודו (צילום: מהרשתות החברתיות, על פי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)תמונתו האחרונה של ארתור שצולמה על ידי דודו (צילום: מהרשתות החברתיות, על פי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)
אא

טרגדיה בברזיל: ילד בן שבע ששיחק בערימת אבן גיר שהונחה סמוך לשכונת מגוריו - מת מחנק, דקות ספורות לאחר שהכניס את ראשו אל תוך הערימה. 

הילד, ארתור עמנואל בינקורט מהעיר איפירנגה, תועד על ידי דודו רומאלדו ביטנקורט בתמונה האחרונה בחייו, שבה הוא נראה כשהוא ישוב בתוך הערימה כשמחצית מגופו בתוכה, ומחייך למצלמה. "זו תמונתו האחרונה שצולמה דקות ספורות לפני מותו הטראגי", כתב רומאלדו מתחת לתמונה שהפכה לויראלית ברשתות החברתיות בעולם. 

זמן קצר לאחר שהכניס את ראשו אל תוך ערימת אבן הגיר שבה שיחק - החל ארתור להיחנק ולהראות סימני מצוקה. 

דודו המבוהל הסיע אותו לבית החולים, שם שמע מהרופאים כי מצבו קשה לאחר ש"גוף זר נכנס אל ריאותיו". רומאלדו כמובן, לא חשב שיכולה להיות סכנה משאיפה של אבקת אבן גיר. "כל מה שנותר לי עכשיו הם הזיכרונות, ילדי היקר", כתב בפוסט עצוב, לאחר שהבין כי ארתור מת. "לא ידעתי שאבקת אבן גיר יכולה להיות כל כך קטלנית".

בעקבות האסון פרסם מכון מקומי לחקר טכנולוגי (IPT) אזהרה קשה לציבור, ובה התריע על שורת סכנות שיכולות להיווצר כתוצאה משאיפה ונשימה של אבן גיר. אחת ההמלצות שנכתבה שם למי שבא עמו במגע היא לעטות מסיכה על פניו, ולשטוף פנים ולרוץ לקבלת טיפול רפואי, כל אימת שיש חשש כי הגרגירים חדרו למחזור הנשימה. 

"זה יכול לגרום לסרטן ריאות, חסימת ריאות ועוד", הם אומרים. 

תגיות:ברזילטרגדיהאבן גיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה