חדשות בארץ

"הסתה חמורה": תנועת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד עו"ד עופר ברטל

עו"ד עופר ברטל כינה בשידור חי את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מרגל איראני". בליכוד הודיעו כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין הסתה חמורה

  • כ"א אב התשפ"ג
נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
אא

תנועת הליכוד הגישה הערב (שלישי) תלונה במשטרה נגד עו"ד עופר ברטל, וזאת לאחר שכינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מרגל איראני".

מהליכוד נמסר כי הוגשה תלונה במשטרה נגד עו"ד עופר ברטל "בגין הסתה חמורה נגד ראש הממשלה נתניהו. אנו דורשים מהפרקליטות ומגורמי אכיפת החוק לפעול ביד קשה נגד ההסתה שמשתוללת בתקשורת נגד ראש הממשלה נתניהו וחברי הקואליציה.

ברטל, טייס לשעבר בחיל האוויר ואחד ממועמדיו של שר המשפטים לשעבר גדעון סער לכהונת שופט בבית המשפט העליון, התראיין אתמול לתוכניתו של רפי רשף בערוץ 12, ובמהלך השידור החי אמר: "תסלחו לי על הבוטות, אבל אני חושב שביבי הוא כבר מרגל איראני. אם יש מישהו שפוגע במדינה, שפוגע בביטחון המדינה ובכלכלת המדינה, שפוגע בסדרי השלטון, המשפט והחברה ובכל דבר בסיסי במדינה –  זה ראש הממשלה שמתקיף את המדינה".

הבוקר, בריאיון ל-103FM, אמר ברטל כי דבריו נאמרו כמטאפורה: "אין ספק שכולם הבינו שאני לא חושב שנתניהו הוא באמת מרגל איראני. החסרתי מילה אחת קטנה – כמו. בחירת המילים הייתה מאוד לא מוצלחת, התכוונתי למטאפורה ולא יותר מזה. נוח להיצמד לשתי המילים הללו, אני מסכים שאמרתי מילים שלא הייתי צריך לומר".

תגיות:הליכודמשטרת ישראלבנימין נתניהועופר ברטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה