חדשות בארץ

מבוקש בכיר נעצר ביו"ש: צה"ל איתר מטענים ואמצעי לחימה

העצור הסתתר בעיירה זבאבאדה הסמוכה לג'נין. ברחבי יו"ש עצרו לוחמי צה"ל ומג"ב 21 מבוקשים. בכפר סמוע אותרו והוחרמו כ-100 אלף שקלים שעל פי החשד נועדו למימון פעולות טרור

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צהל פשטו היום (שלישי) על בית בעיירה זבאבאדה הסמוכה לג'נין, בו הסתתר מבוקש של גורמי הביטחון. המחבל, שהיה בבריחה מזה זמן יחסית ממושך, נעצר והועבר לגורמי הביטחון להמשך חקירה.

בפעילות של לוחמי צה"ל, שב"כ ומג״ב נעצרו הלילה 21 מבוקשים והוחרמו מטענים, אקדחים וכספי טרור. הפעילות נעשתה ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים.

16 מבוקשים נעצרו בכפרים סיריס, בריקין, דיר אבו משעל, אבו שחידה, אבו דיס, עין הסולטן, בית אומר ובמחנות הפליטים אלערוב ואלעידה ובכפר אלעזה.

מטעני חומרי הנפץ אותרו בכפר אבו דיס, שם נמצאו גם חומרים להכנת מטענים. בכפר סמוע אותרו והוחרמו ארבעה אקדחים, כ-100 אלף כספי טרור, מחרטה לייצור אמל"ח, סכינים ותחמושת.

במחנה הפליטים אלעזה ובכפר בכובר חשודים יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הלוחמים, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

נציין כי אחרי חיסול חוליית הטרור שלשום בסמוך לג׳נין, במערכת הביטחון מתריעים כי מבצע "בית וגן" היה "רק ההתחלה". דובר צה"ל התייחס לכך בריאיון לגל"צ: "אחרי 'בית וגן' המציאות במרחב השתנתה, צה"ל והשב"כ הביאו לכך שמחנה הפליטים ג'נין הפסיק להיות עיר מקלט לטרור. יש עשרות אירועים שאנחנו מסכלים, אבל יש עוד התרעות רבות ויהיו פיגועים".

גורמים במערכת הביטחון פועלים להדק את התיאום הביטחוני עם הרשות הפלסטינית. בכירים בשב"כ ובמערכת הביטחון קיימו פגישה עם חוסיין א-שייח', יו"ר הוועד הפועל של אש"ף, במטרה לנסות להביא להרגעת ההסלמה.

תגיות:צה"למעצר מבוקשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה