חדשות בארץ

השריפה הגדולה בבנימין עדיין בוערת: נעצר פלסטיני החשוד בהצתה

השריפה פרצה באתר פסולת הנמצא בין הכפר ג'בע לשער בנימין. כתוצאה מהשריפה נוצר זיהום אוויר חריג ועשן סמיך פגע בשגרת החיים במתחם שער בנימין. צפויים מעצרים נוספים

(קרדיט: המועצה האזורית בנימין)(קרדיט: המועצה האזורית בנימין)
אא

מתחזק החשד כי פלסטינים גרמו לשריפה הגדולה הבוערת בסמוך לשער בנימין מאז יום ראשון. היום (שלישי) הודיעה משטרת מחוז ש"י על מעצרו של פלסטיני החשוד בהצתה. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. המאמצים בשטח להשתלט על השריפה נמשכים גם הבוקר.

השריפה החלה שלשום באתר פסולת פיראטי, הנמצא בין הכפר ג'בע לשער בנימין. כתוצאה מהשריפה שהלכה והתעצמה, נוצר זיהום אוויר חריג ועשן סמיך פגע בשגרת החיים של העוברים והשבים במתחם שער בנימין.

חקירה של שוטרי תחנת בנימין הובילה לחשוד שנעצר. מפקד מרחב שומרון, ניצב משנה אפי שימן, אמר: "מדובר במבצע בעל חשיבות עצומה שמטרתו שמירה על שלומם ובריאותם של המתגוררים בשומרון. נפעל למצות את הדין עם אותם עבריינים".

במועצה האזורית מטה בנימין אומרים כי "מדובר במחדל של המנהל האזרחי, שכן המועצה ופקחי איכות הסביבה התריעו בפניהם עשרות פעמים בחודשים האחרונים כי האתר הבלתי חוקי יוצת ויזהם את המרחב באופן חמור".

בשל זיהום אוויר כבד, הוציאו אתמול המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות המלצה על פינוי אוכלוסייה ממתחם המועצה האזורית מטה בנימין ומאזור מסחר שער בנימין. במשרד הבריאות קראו לתושבים להימנע מלהגיע לאזור.

תגיות:משטרהשער בנימין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה