חדשות בארץ

תופעה חדשה בקרב צעירים פלסטינים: עונדים שרשרת עם תמונה של מחבלים

שוטרים נתקלו בתופעה בעת מעצר גנבי אופנוע באזור ירושלים. גם חיילים ואנשי מג"ב המשרתים ביו"ש דיווחו על כך: "זו תופעה רחבה. הדרך של אותם פלסטינים להביע הזדהות עם מחבלים"

קרדיט: משטרת ישראלקרדיט: משטרת ישראל
אא

תופעה חדשה התגלתה באחרונה בקרב צעירים פלסטינים: ענידת שרשרת עם תמונה של מחבל שביצע פיגוע בישראל. על התופעה, שהתגלתה במקרה, סיפרו היום (ראשון) שוטרים שעצרו באחרונה פלסטינים החשודים בגניבת אופנוע, ובמהלך תחקור החשודים אלה סיפרו כי המנהג קיים אצל מאות צעירים.

שני הפלסטינים, תושבי בית לחם בני 17 ו-19, השוהים בישראל שלא כחוק וללא רישיון נהיגה, גנבו אופנוע באזור ירושלים ונעצרו על ידי המשטרה בתום מרדף רגלי, לאחר שנטשו את האופנוע בדרום ירושלים.

לדברי השוטרים שביצעו את המעצר, "התחלנו לבדוק אותם בעת המעצר, ואז ראינו שהעצורים עונדים שרשראות עם תמונת מחבל וכן מחזיקים בכיס דגל של ארגון הטרור חמאס. שאלנו אותם לגבי זה, והם ענו שזה מאוד מקובל באחרונה בקרב צעירים פלסטינים. לוקחים תמונה של מחבל שביצע פיגוע נגד יהודים, ועונדים את התמונה על גבי שרשרת".

על פי חוק חדש שחוקק באחרונה, חל איסור על הנפת דגלי ארגוני טרור, או להציג תמונות של מחבלים, בתחומי שטח ישראל. עם זאת, החוק אינו מתייחס לענידת שרשרת עם תמונת מחבל.

לדברי השוטרים, הם התעניינו אצל חיילים ואנשי מג"ב האם נתקלו בתופעה, ונאמר להם שזה קיים במקומות רבים. "מסתבר שזה מקובל עכשיו אצל הפלסטינים הצעירים. זו הדרך שלהם להזדהות עם מחבלים".

תגיות:משטרהמחבלים פלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה