חם ברשת

נטלי דדון: "תודה, עופר כסיף, שאתה לא מתחבא"

"האויב המפחיד ביותר הוא האויב שמתכבס מאחורי אידאולוגיות מתקתקות, כזה שמתחפש במודע או שלא במודע למי שהוא לא", כתבה אושיית הרשת לעוקביה. זאת הסיבה

  • י"ט אב התשפ"ג
בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)
אא

"האויב המפחיד ביותר הוא האויב שמתכבס מאחורי אידאולוגיות מתקתקות, כזה שמתחפש במודע או שלא במודע למי שהוא לא". כך כתבה אושיית הרשת ופעילת הימין נטלי דדון, ברשתות החברתיות. דדון זועמת על ההחלטה להניף את דגלי פלסטין לאחר הפיגוע בתל אביב, אבל לא רק – היא כועסת בגלל שח"כ עופר כסיף היה שותף לכך.

בתגובה, דדון העלה תמונה שלו מפגין עם הדגל וכתבה: "תודה לך, עופר כסיף, שאתה לפחות לא מתחבא. לפחות אתה הופך את האבחנה לפשוטה וברורה כשמש. למזלנו אנחנו חיים בדמוקרטיה מספיק חזקה שתוכל להכיל גם תופעות הזויות שכאלה, של חבר פרלמנט שמחזיק בדגל האויב ביום בו התבצע פיגוע בשם אותו האויב ברחובות תל אביב ביום בו איבדנו אח יקר". לסיום כתבה דדון כי "הוא לא לבד, לצערי צועדים לצידו כתף אל כתף עוד מאלו אף לא אחד אשר עוצר לומר 'עד כאן'. לתפוס את הראש ולא להאמין. תנחומים למשפחה. עם ישראל חי".

בהמשך, דדון העלתה לסטורי שלה בקשה להצטרף לגינויים כלפי ההתנהלות של כסיף. חבר הכנסת לא הסתתר. הוא העלה תמונה שלו אוחז בדגל וכתב: "הדרך אולי ארוכה אבל אנחנו לא מוותרים. כשאין כיבוש בלי דיקטטורה, אין דמוקרטיה עם כיבוש!".

מוקדם יותר פרסמנו את תגובתו של יוסף חדאד שצייץ: "לפני 3 שעות רק 2 קילומטר משם מחבל פלסטיני הגיע לבצע פיגוע טרור וגם רצח סייר של עיריית תל אביב. ועכשיו חבר כנסת בישראל מניף שם דגל פלסטין... עופר כסיף אתה בושה למדינה".

תגיות:חם ברשתנטלי דדוןעופר כסיף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה