חדשות בארץ

הח"כית במתקפה: "בת"א חיסלו מחבל וזכו לתשואות - ובבנימין נעצר יהודי שהגן על חייו"

ח"כ לימור סור הר מלך מ"עוצמה יהודית": "מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין". ח"כ מרב מיכאלי תקפה, ח"כ בועז ביסמוט השיב לה

  • י"ט אב התשפ"ג
(צילומים: איתי רון, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: איתי רון, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ לימור סון הר מלך מ"עוצמה יהודית" כתבה הלילה (מוצ"ש) בטוויטר תגובה בעקבות הפיגוע בתל אביב והאירוע בכפר בורקה ועוררה סערה. "דין בנימין כדין תל אביב! כאשר סייר בטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות מכל גורמי הבטחון אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע", כתבה על שני האירועים, לאחר שאתמול פורסם שנער המשתייך ל"נוער הגבעות", עובד לשעבר ב"עוצמה יהודית", ירה בבן 19 בכפר ליד רמאללה ובחמאס קראו לנקמה.

הר מלך כתבה כי היא "מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין האוחזים במסירות בארצנו".

ארגון "חוננו", המייצג את העצורים מבנימין, טוען כי מדובר בקורבנות של "לינץ' קשה". לדברי הארגון, היורה פצוע קשה פונה לבית החולים שערי צדק, שם נותח בראשו, והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. עו"ד נתי רום, נציגו של היורה, מסר בצאת השבת לאתר וואלה: "מדובר בנס, מרשי הוא נפגע פיגוע קשה. בנס ובתושייה הוא וחבריו נמצאים כעת בחיים".

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, כתבה הלילה בחשבון הטוויטר שלה: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: בממשלת נתניהו יש מפלגה של תומכי מחבלים. תומכי טרור. אם רוצים לגרש משפחות מחבלים - אפשר להתחיל בגירוש משפחת המתנחל המחבל".

ח"כ בועז ביסמוט לא נותר חייב והשיב לה: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: לכל הממהרים בתקשורת בשיתוף חברות וחברי הכנסת שמרשים לעצמם לעשות הקבלות הזויות ביום שכזה ולחרוץ את דינם של יהודים שמגנים על אדמתם ומולדתם - שלו נעליכם מעל רגליכם והתעסקו בהוקעת תומכי הטרור, מחבקי המחבלים ומהללי השהידים שאתם חולמים להקים איתם ממשלה".

תגיות:פיגועתל אביבלימור סון הר-מלך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה