חם ברשת

"הצל" זועם: "חצי שעה לאחר הפיגוע מניפים את דגל פלסטין?"

תגובות קשות לאחר הפיגוע בתל אביב בו נרצח סייר ביטחון בעיריית תל אביב, חן אמיר הי"ד: "חבר כנסת בישראל מניף שם דגל פלסטין – בושה"

  • י"ט אב התשפ"ג
(צילומים: איתי רון, אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילומים: איתי רון, אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

תגובות קשות לאחר הפיגוע בתל אביב בו נרצח סייר ביטחון בעיריית תל אביב, חן אמיר הי"ד.

"תגידו לי מפגיני קפלן, זה הפרצוף שלכם?". כך פתח הזמר יואב אליאסי ("הצל") את הפוסט שפרסם הלילה (מוצ"ש) בו תקף את מפגיני השמאל, לאחר שאלה הניפו דגלי פלסטין לאחר הפיגוע. "חצי שעה לאחר הפיגוע בתל אביב, בזמן שנלחמים על חייו של המאבטח שכנראה הציל אתכם, אתם מניפים את דגל האויב שבשמו יצאו לרצוח אתכם?!".

אליאסי פרסם תמונה מההפגנה ובה המונים מניפים את דגלי פלסטין. "אחר כך אתם כועסים שצועקים שמאלנים בוגדים", המשיך. "ואל תגידו לי שאלה מיעוט, אתם עומדים כתף לכתף איתם".

אמיר, שנרצח בשכונת נחלת בנימין בתל אביב, הותיר אחריו רעיה ושלושה ילדים. את הפיגוע ביצע מחבל פלסטיני בן 22, תושב הכפר רומאנה שבנפת ג'נין, שנוטרל מירי של פקח אחר.

המחבל זוהה ככאמל אבו בכר, פעיל של הג'יהאד האסלאמי-גדודי ג'נין. הוא היה בחזקת מבוקש על ידי כוחות הביטחון מזה כשנה. בתיק שנשא עליו נמצא מכתב, שבו כתב כי רצונו "להיות שהיד".

הגולשים לא נותרו אדישים לתמונות הקשות. "לא יאומן, בשעה שבנחלת בנימין מפנים פצועים אחרי הפיגוע הקשה, תהלוכה של מפגינים לקפלן עם דגלי פלסטין נגד הכיבוש! הזוים מטורללים", צייץ אחד העוקבים. גולשת אחרת כתבה: "דגלי אש״פ הערב בקפלן אחרי הפיגוע ירי בתל אביב. בושה! בושה!".

יוסף חדאד צירף תמונה של חבר הכנסת עופר כסיף ממרץ עם הדגל וכתב: "לפני 3 שעות רק 2 קילומטר משם מחבל פלסטיני הגיע לבצע פיגוע טרור וגם רצח סייר של עיריית תל אביב. ועכשיו חבר כנסת בישראל מניף שם דגל פלסטין... עופר כסיף אתה בושה למדינה".

חנוך דאום כתב: "יהי זכרו של הסייר חן אמיר ברוך. בן 42 אב לשלוש בנות שלא יזכה לראות גדלות. ברגעי החייו האחרונים נלחם במחבל בתל אביב ומנע בגבורתו פיגוע רב נפגעים".

תגיות:פיגועתל אביב"הצל"

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה