סלבס בהתחזקות

השחקן המוכר ריגש: "החלטתי לא לצייץ בשבת. היא שומרת עליי"

שי גולדשטיין התבטא בעד החרדים וכתב: "במקום לשנוא אותם ולרצות להביס אותם, תחשבו איך לחיות איתם בשלום. או שתתחילו גם אתם לעשות 5-6 ילדים למשפחה, כי 2 וכלב לא יספיקו. בלעדיהם אתם מיעוט בארץ"

  • ט"ז אב התשפ"ג
(צילומים: משה שי / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: משה שי / פלאש 90, shutterstock)
אא

"כשהשנאה לדתיים וחרדים שוטפת אתכם, עצרו רגע ותחשבו שהם היחידים שעדיין עושים כאן הרבה ילדים", כך כותב השחקן שי גולדשטיין בפוסט נוסף. שמגן על החרדים. את הפוסט הוא לא פרסם בשבת, אלא אחריה. "החלטתי לא לצייץ בשבת", כתב. "לא שאני שומר שבת, אני רק רוצה לשמור על השפיות שלי. אמר לי פעם חבר דתי: יותר משאני שומר את השבת, השבת שומרת אותי. אימצתי".

גולדשטיין כותב בעקבות הביקורת הרחבה של ארגוני השמאל כלפי חרדים והפעלת דוכני התפילין. "מבחינה דמוגרפית, בלעדיהם, הנכדים שלכם כבר יהיו מיעוט בארצם", כתב גולדשטיין. "במקום לשנוא אותם ולרצות להביס אותם תחשבו איך לחיות איתם בשלום. או שתתחילו גם אתם לעשות 5-6 ילדים למשפחה, כי 2 וכלב לא יספיקו".

שלשום צייץ גולדשטיין נגד מארגני המחאה. "נכון, אתם עושים היסטוריה. וההיסטוריה תזכור אתכם, אבל השאלה איך". על נציג הצעירים שנאם בהפגנה כתב: "נציג הצעירים, העבדים החדשים, אלו שלא יכולים להשכיר חדר אשפה בתל אביב. שצריכים לקחת הלוואות בשביל לשתות בירה ועזרה מההורים בשביל ללמוד באוניברסיטה. על מה אתה מפגין אם אתה לא מפגין על יוקר המחייה? תישאר עבד לנצח".

תגיות:שבתשי גולדשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה