חם ברשת

"העם אמר את דברו. מעל 2000 ניתוקים לתמי 4"

"הצל" שיבח את המגזר החרדי שמתגייס לטובת ערוץ 14 והימין. סרטון חדש הופץ: "ארדואן, פוטין, עפרה שטראוס"

  • ט"ז אב התשפ"ג
(צילום: גילי יערי / פלאש 90)(צילום: גילי יערי / פלאש 90)
אא

תחת הכותרת "ארדואן, פוטין, שטראוס", הופץ אתמול סרטון נגד חברת המזון, המחזיקה גם בתמי 4. מי שהפיץ אותו היה עיתונאי חדשות 14 ינון מגל, שהסביר מה קרה במדינות אחרות בהן חלה התערבות בשוק התקשורת.

בסרטון נראים כותרות עיתון הארץ: "ארדואן מנקה את התקשורת הטורקית: הורה על סגירת עשרות ערוצי טלוויזיה, רדיו ועיתונים", ו"רעידת אדמה ברוסיה: פוטין סוגר כלי תקשורת מרכזיים", ואז את הפרסום על כך שחברת שטראוס מחרימה את ערוץ 14.

הזמר יואב אליאסי, "הצל", כתב: "לאחר ואלפים רבים התנתקו מתמי 4 בתגובה לזה ששטראוס הודיעו בצעד פוליטי שהם מחרימים ומפסיקים את הפרסום בערוץ 14, עכשיו הרחוב החרדי הצטרף לחרם וקורא לכולם להפסיק לקנות מוצרי שטראוס". עוד הוא הוסיף: "העם אמר את דברו. מעל 2000 ניתוקים (דרך אתר "נתק אותי")  מתמי 4 בפחות מ-24 שעות. זה לא עוצר לרגע. בקצב הזה הם יאבדו מעל 50 אחוז מהלקוחות שלהם עד השבוע הבא. שטראוס, חלאס עם הצביעות! תוציאו מאצלכם את הפוליטיקה והשנאה, לא תצאו מנצחים מהמלחמה המיותרת הזאת. תחזרו בכם ואל תתייחסו אלינו כאל סוג ב'".

במקביל לדבריו, לקוחות רבים העידו כי ניתקו אתמול את ההתקשרות עם החברה. אנשי ימין קוראים לא לרכוש מוצרים של החברה כלל מהסופר. מניית החברה, לעומת זאת, עלתה ב-3.5% בשלושת הימים האחרונים.

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ הלילה: "עפרה שטראוס בהיסטריה ולכן שטראוס מנסה לשמן את ערוצי המדיה המגזרית דתית בהרבה כסף כדי לבלום את הסחף נגדה. מה שהיא לא מבינה זה שלציבור הימני נפל האסימון. תם העידן שבעל המאה יקבע לימין את הדעה ויכפה את הערכים השמאלנים שלו על כולנו. תתרכזו בשוקולד. בינינו, יש מה לשפר".

תגיות:חם ברשת"הצל"שטראוסערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה