חדשות בארץ

ערוכים לכל תרחיש: הרמטכ"ל סייר בגבול הצפוני

בכירי החיזבאללה מאיימים בעימות עם ישראל, ומדי כמה ימים מחבלים מארגון הטרור מתגרים בכוחות צה"ל. רא"ל הרצי הלוי נפגש עם מפקדים, וקיבל סקירה על היערכות צה"ל בצפון

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי סייר היום (רביעי) בגבול הצפון יחד עם מפקד פיקוד הצפון, האלוף אורי גורדין, ומפקד עוצבת "הגליל", תת-אלוף שי קלפר. זהו ביקור שני של הלוי בגזרה הצפונית בשבועיים האחרונים.

במסגרת הביקור סייר הרמטכ"ל במכשול שנבנה בימים אלה לאורך הגבול, ובנייתו התקדמה בעשרות קילומטרים בחודשים האחרונים. דובר צה"ל מסר כי "המפקדים הציגו לרמטכ״ל את תפיסת ההגנה במרחב וחיזוק הביטחון של תושבי הצפון. הרמטכ"ל קיים הערכת מצב, במהלכה סקרו המפקדים את האירועים האחרונים, והציגו מגוון אמצעים בהן נעשה שימוש על ידי האוגדה לשיבוש וסיכול הפרות ריבונות במרחב הגבול".

נזכיר כי בביקור הקודם, לפני שבועיים, פרסם החיזבאללה תיעוד של פעיליו המתעדים את הלוי ומפקדים נוספים בצה"ל. צעד זה לא הפתיע את מערכת הביטחון, שכן ידוע שמחבלי החיזבאללה מתצפתים כל הזמן על כוחות צה"ל, לכל אורך הגבול.

לאור איומי החיזבאללה להתעמת עם ישראל, וההתגרויות האחרונות מצד מחבלי הארגון בכוחות צה"ל, המתיחות בצפון נמשכת ובצה"ל ערוכים לכל תרחיש. כוחות נוספים הועלו צפונה, לצד העלאת הכוננות והמוכנות בבסיסי חיל האוויר בצפון.

נשיא המדינה יצחק הרצוג, סייר אף הוא היום בגבול הצפון, ובמהלך הסיור אמר: "אני מסתכל מעבר לגבול ורואה את לבנון קורסת. כולנו מושיטים להם יד, ואומרים לאזרחים הלבנונים 'לא מגיע לכם שאיראן וחיזבאללה יהרסו ויפרקו אתכם'".

הנשיא הוסיף: "שאף אחד לא יתבלבל, בוודאי שהחיזבאללה נמצא מעבר לגבול, צה"ל חזק מאוד ואנחנו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, ויתרה מכך, אנחנו נקפיד לשמור על ריבונותנו ועל שלום אזרחינו. ביטחונם עבורנו הם מעל הכל".

תגיות:חיזבאללהצה"להרצי הלוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה