חדשות בארץ

"גיבוי מלא ללוחמים": בן גביר סייר בבסיס מג"ב

השר לביטחון לאומי סייר אתמול בבסיס האימונים של משמר הגבול במכמש, וקיבל סקירה ממפקדו החדש של החיל, ניצב בריק יצחק. הביקור נקטע עם קבלת הדיווחים על הפיגוע במעלה אדומים

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ערך אתמול (שלישי) סיור בבסיס האימונים של משמר הגבול במכמש. אל הביקור נלווה מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי.

במהלך הביקור קיבל בן גביר סקירה על מצב החיל ממפקד מג"ב החדש, ניצב בריק יצחק, בדגש על אתגרי העתיד.

בן גביר הצהיר: "אנו מייעדים את מג"ב לכוח המרכזי בבניית המשמר הלאומי של מדינת ישראל. לוחמי מג"ב פועלים בכל מקום, כל הזמן בצורה ערכית ומקצועית".

"כל אחד מהלוחמים כאן הוא שליח של עם ישראל", הוסיף בן גביר. "אני נותן גיבוי מלא ללוחמים שלנו – זה מסר שחשוב לי מאוד להעביר לכם, לוחמי מג"ב".

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה שבתאי, שהיה מפקד מג"ב, אמר: "רוח האדם המפעמת במשמר הגבול הפכה אותו לאורך השנים לחיל מוביל, הן בתחום הלחימה והן בתחום פיתוח האמצעים הטכנולוגיים המאפשרים ללוחמי החיל להתמודד טוב יותר עם האתגרים העומדים בפתחו".

"חשוב לזכור כי מאחורי היכולות שהוצגו לשר לביטחון לאומי היום, יש עשרות שנות עבודה של שיפור מיומנות הלחימה ופיתוח אמצעים שכל הזמן מתחדשים ומותאמים למציאות המאתגרת שאיתה אנחנו מתמודדים. לוחמי מג"ב, כמו יתר שוטרי משטרת ישראל, הם חומת המגן של מדינת ישראל בלחימה עיקשת וחסרת פשרות".

הביקור נקטע כאשר השר, המפכ"ל ומפקד מג"ב עודכנו על פיגוע הירי שהתרחש במעלה אדומים, בו נפצעו שישה בני אדם. קצין מג"ב נטרל את המחבל.

תגיות:איתמר בן גבירקובי שבתאימג"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה