חדשות בארץ

פצועה קל בפיגוע ירי בבקעת הירדן

אישה כבת 31 נפצעה באורח קל מירי סמוך לצומת חמרה. במקום מספר נפגעי חרדה

זירת הפיגוע (קרדיט: Nasser Ishtayeh/Flash90)זירת הפיגוע (קרדיט: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

(עודכן: 15:14)

מחבלים פתחו בצהריים (רביעי) באש לעבר רכבים ישראליים סמוך לצומת חמרה שבבקעת הירדן. אישה כבת 31 נפצעה באורח קל, ובנוסף ישנם מספר נפגעי חרדה. הכביש נסגר לתנועת כלי רכב.

במכוניתה של הפצועה, תושבת כוכב יעקב, בה נסעה עם בני משפחתה, אותרו שש פגיעות. כמו כן, בזירה נמצאה כוונת הנשק שבו השתמשו המחבלים. לוחמי צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. במסגרת המרדף נחסמו כבישים באזור שכם. כוחות נכנסו לעיר ומבצעים סריקות בסיוע כטב"מים של חיל האוויר.

ממד"א נמסר כי "בשעה 12:34 התקבל דיווח במוקד 101 על ירי לעבר רכב מצומת חמרה לצומת בקעות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה הר הצופים אישה בת 31 במצב קל".

חובש בכיר במד"א, יונתן שנבאי, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו את הרכב עם סימני ירי. בתוך הרכב היו ארבעה נוסעים - גבר, אישה ושני ילדים בני 9 ו-6, ובאורח נס רק נוסעת אחת, אישה בת 31, נפצעה באורח קל משברי זכוכיות. הענקנו לה טיפול רפואי בשטח ופינינו אותה לבית החולים".

רפאל, אב המשפחה שמכוניתה רוססה על ידי המחבלים, שיתף בכאן רשת ב' על הרגעים הדרמטיים: "ראיתי רכב פלסטיני שעושה תנועות מוזרות על הכביש. פתאום הוא חסם אותי, ומהצד של הנוסע יצא מחבל וירה לעברנו באמצעות נשק M-16. אשתי צעקה 'זה פיגוע, תברח'".

תגיות:בקעת הירדןפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה