חדשות בעולם

מתה מהרעבה? הסוף הטראגי של האישה שאכלה רק פירות

צעירה מרוסיה שהתפרסמה כאושיית רשת בשל דיאטת פירות קיצונית בה נקטה מזה 5 שנים - מתה מזיהום. אמה: "אני בטוחה שזה קשור להרעבה העצמית שלה"

בעיגול: זאנה סמסונובה בעיגול: זאנה סמסונובה
אא

5 שנים לאחר שהתפרסמה כאושיית רשת פופולרית בעולם (ולא רק) בזכות דיאטה קיצונית של אכילת פירות בלבד - זאנה סמסונובה מתה בבית החולים כתוצאה מ'הרעבה'. 

סמסונובה (39), במקור מרוסיה, נהגה לפרסם ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים שבהם הראתה אלו פירות גדלים במקום שהיא גרה בו - דרום מזרח אסיה, ומה היא אוכלת בכל ארוחה. בין היתר הציגה פירות טרופיים מיוחדים שסקרנו את אלפי עוקביה. 

בני משפחה וחברות שהתראיינו כעת לתקשורת, סיפרו כי פעמים רבות ניסו לשכנע אותה להפסיק עם הדיאטה, כשלא פעם ראו שהיא חיוורת ואף ירדה במשקלה בצורה דרסטית. 

אמה של זאנה, ורה, סיפרה כי בתה מתה בבית החולים במלזיה, בעקבות זיהום ש'חטפה'. לדבריה, מצבה של בתה הוחמר בחודשים האחרונים בשל הדיאטה הקיצונית, והיא הייתה אמורה לחזור לרוסיה כדי לקבל טיפול הולם, אך לא הספיקה. "המצב שלה הידרדר רק בגלל הרגלי האכילה שלה, ואני בטוחה שהזיהום שהיא קיבלה קשור לזה", אומרת ורה בעצב. 

שתי חברות שלה שהתראיינו לתקשורת הרוסית, סיפרו על מצבה הטראגי ועל ניסיונות השכנוע להניא אותה מהדיאטה. 

"ביקרתי אותה לפני כמה חודשים בסרי לנקה, ונחרדתי כשראיתי איך היא נראית. היא הייתה חיוורת ונראתה חולה. בפעם אחרת ראיתי אותה בתאילנד, והזדעזעתי. גרתי אז קומה מעליה, ובכל בוקר כשהתעוררתי, פחדתי שאני אמצא אותה מתה. שכנעתי אותה ללכת לטיפול, אבל היא לא הספיקה".

חברה נוספת אמרה כי ההתעקשות של זאנה על הדיאטה הקיצונית, "גרמה לה להיעלם לנו מול העיניים, ובכל פעם שדיברנו על זה היא אמרה שהכל בסדר. הגוף שלה היה מיוסר, למרות שהעיניים נשארו שמחות והשיער שופע".

תגיות:אישהזיהוםפירותטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה