חדשות בארץ

אסון בטיול לבקעת הירדן: האב התייבש ומת, הסב וילדיו אותרו

אחרי שעות של חיפושים בנחל ייטב שבבקעת הירדן, כוחות חילוץ איתרו את האב, שאחיו נהרג בנסיבות דומות בנחל יהודייה לפני 24 שנה. שני ילדיו אותרו תשושים וצמאים, סב המשפחה במצב קל

  • ט"ו אב התשפ"ג
(קרדיט צילום: יחידת החילוץ מגילות)(קרדיט צילום: יחידת החילוץ מגילות)
אא

מכת החום בישראל בימים האחרונים גורמת לסכנת התייבשות של ממש. החזאים מזהירים כי החום שובר שיאים חדשים ובמשרד הבריאות ממליצים להרבות בשתיית מים. הבוקר (רביעי), כך מתברר, משפחה שלמה חוותה אסון גדול כתוצאה מהתייבשות, בעת שיצאה לטיול.

אחרי שעות של חיפושים, אותרו כל בני המשפחה שאבדו אתמול בנחל ייטב שבבקעת הירדן. מספר שעות מאוחר יותר אותרה גופתו של האב. הארבעה יצאו אתמול לטייל בנחל, אולם אבדו עם רדת החשכה. הם אותרו במקומות שונים, לאחר שהתפצלו במהלך הטיול.

בהמשך הטיול הסב חש לא בטוב. בנו ונכדיו ניסו להזעיק עזרה אולם ללא הצלחה, מאחר ולא הייתה קליטה בנחל. בהמשך, האב לא חש בטוב וילדיו המשיכו בלעדיו.

הסב אותר וחולץ במצב קל. הוא נבדק בשטח ומצבו טוב. שני הילדים אותרו כשהם תשושים וצמאים. הם חולצו רגלית מהמקום. מאוחר יותר התברר כי אחיו של האב נפטר בנסיבות דומות בנחל יהודייה לפני כ-24 שנה. הוא התייבש כמה שעות קודם וגופתו אותרה כמה שעות מאוחר יותר

תגיות:בקעת הירדןהתייבשותנחל ייטב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה