חדשות בארץ

ערוץ 14: צופה התפרץ לשידור עם תמונת רבין - כך הגיב המגיש

בעקבות דבריו של ארי שמאי ("הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר") חדר לאולפן אדם שהחזיק את תמונת ראש הממשלה המנוח. איך הגיב ינון מגל?

  • י"ד אב התשפ"ג
(צילום מסך, ערוץ 14)(צילום מסך, ערוץ 14)
אא

ערוץ 14 נמצא בימים האחרונים בעין הסערה: הפרשן ארי שמאי קרא בשידור חי לשחרורו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין יגאל עמיר, כשההשלכות של אותו אירוע הגיעו הבוקר (שלישי) לאולפן.

כזכור, שמאי אמר השבוע כי "הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוק פרסונלי". בערוץ מיהרו להתנער מאותה האמירה, הסירו את הקטע והודיעו לשמאי כי לא יגיע לפרשן בעתיד. 

הבוקר, במהלך תכנית, התפרץ אדם ובידו פוסטר עם תמונתו של ראש הממשלה לשעבר רבין ז"ל. "רוצה לומר שזו פשוט הייתה בושה", קרא הצופה, "הרוצח הנתעב הזה צריך להיכנס לכל החיים שלו לכלא. זה נכון לכל ראש ממשלה שיבוא ויקרא. אני אומר לכם שאתם צריכים להתבייש". מגיש התכנית ינון מגל לא נותר אדיש ואמר: "אנחנו מכבדים אותך ואת הדברים".

חברת שטראוס הודיעה אתמול כי החליטה להקפיא את פרסומיה בערוץ. "בהמשך להתבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות, בעת האחרונה בתוכניות המשודרות בערוץ, אנו מודיעים בזאת כי אנו מקפיאים את הפרסום בערוץ באופן מיידי", נמסר מהחברה.

תגיות:ארי שמאייגאל עמיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה