פעילות הידברות

הלב, אוי, הלב כבר מתפקע...

כיצד כוח הטהרה מסוגל לזכות בישועה הכי מהירה? איזה יום בשנה הוא יום לישועות של זיווגים? כל הפרטים על התפילה המיוחדת של רבני הידברות ב-15 מקומות קדושים, ועל היוזמה הסודית של ארגון הידברות במדינת האויב

אא

שקי הדמעות כבר יבשו מזמן, הסבלנות היא היסטוריה רחוקה, והסביבה כבר לא רלוונטית עם ההערות או התובנות ה"חכמות". אבל בפנים, עמוק בלב, כבר אין מקום להכיל את זה. הלב עמוס עד להתפקע ברצון עמוק וחזק כל כך, רצון שממלא את כל הישות ומטריד את המוח ביום ובלילה: למצא את הזיווג הנכון והראוי, ומהר! די כבר, כמה אפשר לחכות?!

כל כך הרבה בחורים ובחורות שואלים את עצמם מדי יום ומדי שעה: מישהו רוצה אותי? מישהו מסתכל עלי? יום אחד מישהו יתעניין בי ויחשוב עליי? רק עליי?

ההמתנה חסרת התוחלת, הציפייה ללא הפתרון באופק, והלב הקטן והרגיש שלא עומד במעמסה כבר על סף קריסה.
 

יש יום אחד בשנה

לוח השנה היהודי מגוון ועשיר כל כך, בכל חודש יש מאורע היסטורי או הזדמנות מיוחדת אחרת. בדרך כלל אלה חגים וזמנים לששון. חודש מנחם אב הוא שמח מעט פחות, זה חודש שנחרבו בו שני בתי מקדשות והוקבע לבכי ומספד לדורות עולם.

אבל חכמי הקבלה גילו לנו סוד גדול ונורא, ביום ט"ו באב מתהפך הכל! מיום זה ואילך כל הדינים והצער מתהפכים לימים של שמחה וישועה.

ביום ט"ו באב, כל הצער של חורבן בית המקדש מתנקז לשמחה של גאולה ונחמה. ומה לנו נחמה גדולה משמחת נישואי חתן וכלה, שעליה נאמר "כל המשמח חתן וכלה כאילו בנה חורבה מחורבות ירושלים".

יום ט"ו באב הוקבע לדורות כיום שבו בחורי ובנות ישראל פועלים למציאת הזיווג שלהם, ולפעול ישועות גדולות.
 

סגולת הטהרה

מחלקת טהרת המשפחה בהידברות עובדת 24/6, הרבניות הצדיקות פועלות יום וליל כפשוטו. הטהרה, הקדושה והצניעות הם הדברים הקדושים ביותר בעם ישראל, והן זמינות בטלפון לכל שאלה ובעיה, לכל אישה ובכל מצב. והשאלות לא מגיעות רק מקרוב ובשעות רגילות, רבבות נשים בכל העולם צריכות את המענה המיוחד של הרבניות בהידברות, וכששם יום אצלנו יכול להיות לילה, אין שעה שהיא פנויה מהטהרה. אבל לא כל בעיה אפשר לפתור ממרחק...

 

סודי ביותר!

רחוק מהעין וקרוב ללב, ישנם יהודים במקומות נידחים שמקיימים תורה ומצוות בתת תנאים. מדינות אויב לעם ישראל שפוקחות עיניים חורשות רע על כל צעד ושעל של היהודים המקומיים, המוסרים נפשם על חיי טהרה וקדושה. העברות כספיות, הובלת חומרי בנייה, חפירה וחציבה וריקון פסולת, תכנון, שיפוץ וריהוט ועוד המון פרטים וגדולים – כל אלה נעשים בחשאיות ובחשש גדולים, מתוך מסירות נפש טהורה לטהרת עם ישראל.

בזכותכם, תורמי הידברות, כבר יכולנו לסייע בכמה מקומות בשיפוץ מקוואות. לא פשוטה היא הדרך העקלקלה בה אנחנו יכולים לסייע להם, אבל לבם הרחב של יהודים מסורים היה לנו לעזר גדול.

לאחרונה הגיעה אלינו פנייה נוספת, קהילה יהודית הזקוקה נואשות לשיפוץ יסודי של המקווה המוזנח כבר שנים רבות. בני הקהילה ממש מתחננים שנעזור להם.
 

ההנצחה המיוחדת

בזכות התרומה המיוחדת למחלקת מתחברות וכן לבניית המקווה, תוכלו גם לזכות בהקדשת יום מיוחד עבורכם, בו כל רבבות הזכויות יהיו שייכות לכם. השם שלכם יתנוסס על המסך המיוחד במחלקת הטהרה לזכות בכל הישועות.
 

תפילה בוקעת רקיעים

ביום ט"ו באב, היום הגדול והמסוגל, יצאו ט"ו (15) רבני הידברות לט"ו מקומות קדושים לפעול עבורכם ישועות: הכותל המערבי, רבי שמעון במירון, קבר רחל, הבבא סאלי, עמוקה – אצל רבי יונתן בן עוזיאל, ר' לוי יצחק מברדיטשוב, ועוד.

התפילה הזו מסוגלת לפעול ישועות, לבקוע שערי שמים. ביחד עם כוח הטהרה, ביחד עם כוח היום המסוגל להפך את כל הצרות לשמחות, זהו היום שלכם!
 
זה היום של התקווה והשמחה, אל תחמיצו! חייגו כעת: 073-222-1212 או לחצו כאן >>

תגיות:ט"ו באבזיווג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה