חם ברשת

אביב אלוש על הימנים והשמאלנים: "כמו מגן דוד - שני משולשים הפוכים ובנקודת האמצע - השלום"

השחקן בפוסט מרגש לעוקביו, כשלצדו סרטון בו מתנגדי ותומכי הרפורמה עולים ויורדים במדרגות החשמליות: "והאמת מארץ תצמח ותפגש דווקא באמצע בין הימין והשמאל, בין המדרגות היורדות למדרגות העולות, בין שני הניגודים באמצע"

  • י"ב אב התשפ"ג
אא

"לאורך כל ההיסטוריה יש מי שבוחש לנו בקפה ומנסה להשמיד אותנו, להפריד בינינו... ניסו את כל הדרכים האפשריות ולא הצליחו. עכשיו המאבק הוא על התודעה שלנו - ליצור פירוד ומחלוקות וכמה שיותר יותר טוב". כך כתב אביב אלוש בפוסט ויראלי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כשלצדו סרטון בו נראים התומכים ברפורמה המשפטית והמתנגדים לה - עולים במדרגות החשמליות, בכיוונים הפוכים, תוך לחיצת ידיים של כמה מהם.

"מלחמת גוג ומגוג (דמגוגיה) הגיגים ורעיונות והכל על התודעה שלנו, הדעת שלנו (עץ הדעת) אבל נצח ישראל לא ישקר ו'אין עוד מלבדו'. ואין סיכוי שהוא יתן לזה לקרות ולמה? כי יש תכלית", ממשיך אלוש. "ודווקא עכשיו, בתוך כל מה שאנחנו עוברים, צומחת לאיטה אהבה מחויבות ואחריות בינינו, חיבור לשורש ולשייכות שלנו - לארץ הזו, לעם הזה - והשקר שמכסה את האמת יתפורר ויתפוגג, כי זה סופו של כל שקר".

"והאמת מארץ תצמח ותפגש דווקא באמצע בין הימין והשמאל, בין המדרגות היורדות למדרגות העולות, בין שני הניגודים באמצע", מסכם אלוש. "המורכבות - בדיוק כמו הסמל שלנו, מגן דוד. שני משולשים הפוכים, מנוגדים זה לזה, ובנקודת האמצע נמצא השלום".

תגיות:אביב אלושמגן דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה