מעניין

אורח מפתיע: נחש ארסי ענק הגיע לחוף

מטיילים בסאנשיין ביץ' שבאוסטרליה הופתעו לגלות נחש ים עצום שנשטף אל החוף: "לעולם לא אשחה שוב בחוף סאנשיין", אמר אחד המקומיים

תמונה מתוך עמוד הפייסבוק Sunshine Coast Snake Catchersתמונה מתוך עמוד הפייסבוק Sunshine Coast Snake Catchers
אא

מטיילים שטיילו על החוף בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי שעבר, נתקלו להפתעתם בנחש ים ענק שנשטף אל החוף. הנחש, שזוהה כפתן ים סטוקס ארסי, נמצא בסאנשיין ביץ' שבצפון מזרח אוסטרליה. לוכד הנחשים של סאנשיין קוסט, סטיוארט מקנזי, תיאר אותו כנחש שמנמן שהכשתו הינה ארסית מאוד.

אורכו של הזוחל היה כ-1.2 מטרים. מקנזי אמר לחדשות יאהו אוסטרליה כי "רוחבו סנטימטר או שניים. באופן טבעי הם נחשים די גדולים, אבל זה היה פרט די גדול בנקודה העבה ביותר שלו", הוא סיפר.

בתחילת האירוע דווח כי הנחש עדיין בחיים והוא הועבר לבית החולים לחיות בר המקומי. לאחר מכן, אנשי הארגון עדכנו כי הנחש היה מחוסר אנרגיה והוא לא שרד את הפציעה ומת בבית החולים.  

התושבים המקומיים הופתעו ונדהמו מגודל הנחש הפצוע, שחלק קטן מגופו היה חסר. אישה אחת אמרה כי בכלל לא ידעה שיש יצורים כאלה בקרבתם. אחד הגולשים אמר כי "לעולם לא אשחה שוב בחוף סאנשיין", לאחר גילה שנחשי ים עצומים כאלה קיימים.

פתני ים סטוקס הם סוג של נחשי ים ארסיים ממשפחת הפתניים, שנפוצים בחופי פקיסטן, הודו וסרי לנקה עד לאוסטרליה. נחשים אלו הם מהכבדים שבנחשי הים והם יכולים להגיע לאורך של שני מטרים ו-26 ס"מ בהיקף. כמו כן, הם נחשבים אגרסיביים וידוע כי הם תוקפים ללא התגרות.

נחשי ים נפוצים בצפון אוסטרליה, מערב אוסטרליה, הטריטוריה הצפונית וקווינסלנד. מקנזי אמר שהם בדרך כלל מאתרים שניים או שלושה כאלה בשבוע חולפים על פני החופים שלהם. עם זאת, הוא הזכיר את הרוחצים: "אם אתם רואים נחש ים על החוף כשאתם הולכים, פשוט שמרו מרחק בטוח. הרחיקו את עצמכם, ילדים וחיות מחמד ממנו, ואז פשוט התקשרו ללוכד הנחשים המקומי שלכם".

תגיות:ויראלינחש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה